Nu med tegnblødning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

DK

Jeg bliver også rigtig glad for en 4er. En 2er vil bare rykke snittet så meget ned, det vil være ret bittert! Min veninde har heller ikke fået karakter for opgaven endnu (ved ikke om de giver alle på holdet samme dag eller om de kommer løbende), men du er i hvert fald ikke den eneste der venter!

Ja en 2'er er bare ikke smuk!!

Hmm... altså hvordan kan det tage så lang tid at rette max 30 opgaver, når de kan nå alle civil og skat opgaver på 2-3 uger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kats

Hvordan står det til ? Er krop og Bimmer stadig i tvivl om hvad der skal ske og hvornår de har tænkt sig at samarbejde?
Håber at du er ok  - og håber ikke at "de" driller dig for meget!

Rigtig meget held og lykke i morgen til skatteret.

Anmeld

11. januar 2011

DK

18januar/kats skriver:

Hvordan står det til ? Er krop og Bimmer stadig i tvivl om hvad der skal ske og hvornår de har tænkt sig at samarbejde?
Håber at du er ok  - og håber ikke at "de" driller dig for meget!

Rigtig meget held og lykke i morgen til skatteret.

Hej

Jamen der har ikke været mere blødning, eller "vand" eller noget siden sidst.

Dog føltes Bimmeren ENORMT tung her i dag. Altså som om han lige vejer 10 kg. mere og det kun er min bækkenbund der skal bære det hele. Jeg tænker at han måske er røget det sidste stykke ned i bækkenet i løbet af natten?

Jeg prøver på ikke at gå så meget rundt i dag for der er pres på dernede... Jeg tænker så at så kan jeg nok godt holde på ham indtil i morgen eftermiddag!

He he he... Han kommer sikkert først om 3 uger Jeg har lavet masser af planer for de næste mange dage, så jeg ikke bare skal gå rundt herhjemme og vente!

Anmeld

11. januar 2011

Kats

10 kg… ha ha, jamen det er måske tegn på at han er ready!!

Det er nok meget godt, med nogle gode aktiviteter, som kan distrahere utålmodigheden lidt.

Første fase - eksamen! Sejt at du kan. (Måtte i samråd med min læge, afmelde min i går og i stedet tage den senere)
Anden fase - forhåbentligt alle mulige hyggelige planer (eksamen i Skatteret virker ikke videre hyggelig, så mon ikke det bliver dejligt at tanke op på hyggekontoen)

Anmeld

11. januar 2011

DK

18januar/kats skriver:

10 kg… ha ha, jamen det er måske tegn på at han er ready!!

Det er nok meget godt, med nogle gode aktiviteter, som kan distrahere utålmodigheden lidt.

Første fase - eksamen! Sejt at du kan. (Måtte i samråd med min læge, afmelde min i går og i stedet tage den senere)
Anden fase - forhåbentligt alle mulige hyggelige planer (eksamen i Skatteret virker ikke videre hyggelig, så mon ikke det bliver dejligt at tanke op på hyggekontoen)

Ejj hvor ærgeligt du blev nødt til at aflyse din! Især hvis du havde læst og forberedt dig godt, så er det bare så træls!! Jeg håber da ikke det er fordi du eller baby har det meget skidt?

Det bliver skønt med fase 2! Altså jeg har jo stadig en mdt. d. 28 som jeg burde starte med at læse på, men helt ærligt: Det gider jeg bare ikke! Jeg vil som minimum have fri indtil mandag (medmindre jeg altså føder, he he) Hvis jeg så ikke har født der så tror jeg at jeg begynder at læse op! Hvis jeg har født, så venter jeg helt sikkert med at læse noget, og tager i stedet eksamen til februar (hvad jeg nok gør alligevel). Men når Mikkel har barsel i de 14 dage, så skal vi altså hygge os, så giiider jeg ikke sidde bøjet over lektier dagen lang! Så vil jeg være bøjet over Bimmeren sammen med Mikkel!

Anmeld

11. januar 2011

Kats

DK skriver:

Ejj hvor ærgeligt du blev nødt til at aflyse din! Især hvis du havde læst og forberedt dig godt, så er det bare så træls!! Jeg håber da ikke det er fordi du eller baby har det meget skidt?

Det bliver skønt med fase 2! Altså jeg har jo stadig en mdt. d. 28 som jeg burde starte med at læse på, men helt ærligt: Det gider jeg bare ikke! Jeg vil som minimum have fri indtil mandag (medmindre jeg altså føder, he he) Hvis jeg så ikke har født der så tror jeg at jeg begynder at læse op! Hvis jeg har født, så venter jeg helt sikkert med at læse noget, og tager i stedet eksamen til februar (hvad jeg nok gør alligevel). Men når Mikkel har barsel i de 14 dage, så skal vi altså hygge os, så giiider jeg ikke sidde bøjet over lektier dagen lang! Så vil jeg være bøjet over Bimmeren sammen med Mikkel!

Ja ret ærgerligt… Jeg ville virkeligt gerne have det ud af verden, førend miraklet kommer til verden og alting ændres for altid. Men det var ikke rigtigt en option længere, så jeg har været lidt slukøret. Nu må jeg i stedet se frem mod at blive mor  og så må eksamen komme i et andet kapitel, som jeg satser/håber på kan blive i februar.

Kan godt forstå hvis du har lyst til en laaang fase 2  så bliver du også opladet og fuld af energi inden  Bimmeren kommer. Og jeg har det på samme måde, de 14 dage vi har fælles barsel, da skal vi bare barsle derudaf og lære vidunderet at kende og nyde at vi er blevet en lille familie.

Anmeld

11. januar 2011

AnneBJ

18januar/kats skriver:

Ja ret ærgerligt… Jeg ville virkeligt gerne have det ud af verden, førend miraklet kommer til verden og alting ændres for altid. Men det var ikke rigtigt en option længere, så jeg har været lidt slukøret. Nu må jeg i stedet se frem mod at blive mor  og så må eksamen komme i et andet kapitel, som jeg satser/håber på kan blive i februar.

Kan godt forstå hvis du har lyst til en laaang fase 2  så bliver du også opladet og fuld af energi inden  Bimmeren kommer. Og jeg har det på samme måde, de 14 dage vi har fælles barsel, da skal vi bare barsle derudaf og lære vidunderet at kende og nyde at vi er blevet en lille familie.

Ved jo ikke hvor du læser- men vil bare lige tilbyde at agere barnevognsvagt hvis det kan hjælpe dig ifht. eksamen! Min termin ligger jo ikke før sidst i marts....

Anmeld

12. januar 2011

Kats

AnneBJ skriver:

Ved jo ikke hvor du læser- men vil bare lige tilbyde at agere barnevognsvagt hvis det kan hjælpe dig ifht. eksamen! Min termin ligger jo ikke før sidst i marts....

Aj hvor er du sød!!
Det bliver nok ikke aktuelt da familien står på spring
- men virkelig virkelig sødt af dig sådan at tilbyde dig som barnevognsvagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.