Nu med tegnblødning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

DK

businesstigger skriver:

Mit vand var jo længe om at gå. Der kom en smule vand a la som du beskriver og først dagen efter kom der mere men der var fg's vurdering at det havde været vandet der var gået.

Ja det var også med præcis dig i tankerne at jeg ringde derind! For jeg kunne jo godt selv se at det slet ikke var i samme mængder som med Kirstine dengang. Men fordi du ikke havde haft "så meget" så tænkte jeg at jeg hellere måtte ringe.

Men der er ikke kommet mere overhovedet, såå...jeg tror ikke det var det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Nej nej... Jeg har en til d. 28/1. DET er den sidste! (ud over en skriftlig jeg tager næste jul!)

Men jeg regner nu ikke med at gå op d. 28/1. Jeg kan skyde den til re-eksamen i slutningen af februar (det vil jeg ikke kunne med den i overmorgen, der vil jeg først kunne tage den til maj/juni og skulle jo derfor læse det hele igen) Det er en mundtlig så "bare" et spørgsmål om at lære 10 dispositioner udenad! Jeg har fået lovning på at få de dispositioner en sød veninde laver. Hun er super dygtig så det bliver dejligt. Et stort arbejde frit foræret! Altså.. Hvis nu Bimmeren bare ikke kommer, så kan det jo være at vi sidder og håber på eksamen igen d. 27 ha ha ha....

Meeeen, mon dog! Jeg regner med at jeg skal have "fri" herefter onsdag, og med god samvittighed sove på sofaen hele dagen, og måske mødes med nogle tøser og noget! Hvis der så ikke er sket noget på mandag, så kan jeg jo evt. begynde at læse lidt! Men til at starte med vil jeg have lidt fri!

Hej Ditte, vil bare lige sige at der ligger en reeksamen i skat den 22. feb i år, altså bare sådan HVIS nu Bimmeren kommer natten til onsdag eller sådan noget - hvilket vi ikke satser på, men bare lige så du vidste du kunne tage den der i feb!

Kram

Anmeld

10. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Hej Ditte, vil bare lige sige at der ligger en reeksamen i skat den 22. feb i år, altså bare sådan HVIS nu Bimmeren kommer natten til onsdag eller sådan noget - hvilket vi ikke satser på, men bare lige så du vidste du kunne tage den der i feb!

Kram

Er det rigtigt? Det anede jeg ikke!

Nå, jamen det er da godt at vide! Det ville jeg nok helt sikkert benytte mig af! Alt læring er jo ellers glemt hvis jeg skulle vente helt til sommer!

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Er det rigtigt? Det anede jeg ikke!

Nå, jamen det er da godt at vide! Det ville jeg nok helt sikkert benytte mig af! Alt læring er jo ellers glemt hvis jeg skulle vente helt til sommer!

Ja, der er altid reeksamen i de skriftlige fag i feb nu også. Dejligt!! CP ligger den 23. hvis du af en eller anden uforklarlig årsag skulle få lyst

Anmeld

10. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Ja, der er altid reeksamen i de skriftlige fag i feb nu også. Dejligt!! CP ligger den 23. hvis du af en eller anden uforklarlig årsag skulle få lyst

Ja for "i gamle dage" var der da ikke reeksamen i de skriftlige fag før til næste almindelige eksamen vel?

Jeg tror jeg gemmer den der CP, he he...

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Ja for "i gamle dage" var der da ikke reeksamen i de skriftlige fag før til næste almindelige eksamen vel?

Jeg tror jeg gemmer den der CP, he he...

Jeg mener det er tredje gang i år der er skat i feb, men er ikke helt sikker. Men det ser sådan ud, hvis man kigger på de gamle eksamensopgaver. Virkelig skønt man allerede kan gå op igen til feb synes jeg, sikke en service jura udviser på den front.

Anmeld

10. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Jeg mener det er tredje gang i år der er skat i feb, men er ikke helt sikker. Men det ser sådan ud, hvis man kigger på de gamle eksamensopgaver. Virkelig skønt man allerede kan gå op igen til feb synes jeg, sikke en service jura udviser på den front.

Det må man sige! Så er der også håb hvis man skulle dumpe helt eller få 00...

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Det må man sige! Så er der også håb hvis man skulle dumpe helt eller få 00...

yaks... krydser virkelig fingre for det ikke sker for nogen af os!

Anmeld

10. januar 2011

DK

Sofia skriver:

yaks... krydser virkelig fingre for det ikke sker for nogen af os!

Neeeej!!!
Men på den anden side, så måske hellere et 00 end et 02?

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Neeeej!!!
Men på den anden side, så måske hellere et 00 end et 02?

Ja det er jeg lige ved at tro, ja, jeg vil faktisk hellere kunne gå op igen i feb, end få 02 på onsdag.. hmm er det noget med vi ikke afleverer hvis det viser sig at gå forfærdeligt under eksamen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.