Advarsel: En lang fortælling om diverse kropsvæsker, udpenslet til og udover kvalmegrænsen! 

Hmm... ja altså jeg har ringet til FG i dag. Der kom bare vandigt---vand der var pink i det, og lugtede på den "rigtige" måde. Det så præcist ud som da vandet gik med Kirstine der var bare IKKE særligt meget. Altså mine trusser blev våde i størrelsen af en håndflade, men der kommer ikke mere end det, heller ikke bagefter.
Jeg ringer til FG og hun siger at det ikke er/umuligt kan være vandet, da der så bør være meget mere end det jeg kan præstere, især fordi jeg allerede er over en finger åben, så bør vandet åbenbart løøøbe ud hvis det er. Så vil der være behov for bind hvis vandet går, og det er der slet ikke. Altså der er faktisk ikke kommet mere siden jeg ringede (og heldigvis da jeg jo ligesom heller ikke har veer, he he)
Så der var tale om udflåd og evt. slimprop-rester/slimprop-erstatnings-flåd, og det var pink pga. blod, altså også tegnblødning, sagde JDM.
Der er kommet lidt mere sådan friskt-blodigt-slim-halløj siden, men slet ikke nok/noget alarmerende...
Altså. Det klargører sig dernede må man sige. Jeg er TOTALT ambivalent omkring om jeg bare gerne vil have det går igang, eller om jeg gerne vil vente til efter onsdag/til onsdag aften...
Så jeg har besluttet at tage det som det kommer!! (som om jeg ellers har noget valg, he he
)
Ihhh.... Jeg får pip af alle disse blandede signaler! Nu må min krop og Bimmeren altså gå i plenum og beslutte om jeg skal føde nu eller jeg ikke skal føde nu!!! Alt det der "vi sender tegn, men gør ikke noget... måske... men gør klar... men det sker ikke noget alligevel"-halløj driver mig til vanvid! Enten må jeg koncentrere mig om eksamen ELLER om at føde!! Kan jeg SÅ bestemme mig!!! Fyyyyy Ditte-krop og Bimmer!!!! (plus løftet pegefinger og meget rynkede bryn)
Anmeld