Åh, Ditte altså! Nu er det altså lige før, jeg hepper på, at Bimmeren bliver derinde - for i bund og grund er det sgu nok det mest fornuftige!

Tror du ikke, det er forvandet, der er gået? Da jeg skulle føde sidst, havde vi sex to uger før termin. (Der hører lige en sjov historie med: Jeg havde termin d. 28/6, og dette var d. 14/6. Grunden til at jeg kan huske det, er at min faster og onkel skulle passe Oliver, når jeg skulle føde. Danmark skulle spille VM-kamp mod Italien d. 14/6 - og min onkel sagde, da vi afleverede Oliver, at det var typisk - lige idag, når Danmark skulle spille en meget vigtig fodboldkamp
!) Nå tilbage til det, vi kom fra! Da vi var færdige med det, vi nu havde gang i

, gik vandet - troede jeg! Der kom en lille håndfuld ud, så jeg ringede jo på fødegangen, fordi vi troede vandet var gået! Vi kom ind og fik kørt strimmel, blev undersøgt osv., men vi fik at vide, at det bare var forvandet, der var gået...jeg havde aldrig hørt om forvand før, men det er åbenbart en lille hinde med vand, der sidder foran den rigtige hinde, hvis jeg altså har forstået det ret! I mit tilfælde gik der en hel måned mere, før jeg fødte
- meeen så længe tror jeg trods alt ikke, Bimmeren venter!
Men hvis du føder imorgen, er du fanme sej, hvis du stadig tager til eksamen!

Anmeld