Nu med tegnblødning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Charlotte Wberg

Hov hov,, Ditte, Diana og Carina... Mig først, mig først eller om ikke andet husk at jeg også skal med på inden ugen er omme bølgen ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

piadas

Åh, Ditte altså! Nu er det altså lige før, jeg hepper på, at Bimmeren bliver derinde - for i bund og grund er det sgu nok det mest fornuftige!

Tror du ikke, det er forvandet, der er gået? Da jeg skulle føde sidst, havde vi sex to uger før termin. (Der hører lige en sjov historie med: Jeg havde termin d. 28/6, og dette var d. 14/6. Grunden til at jeg kan huske det, er at min faster og onkel skulle passe Oliver, når jeg skulle føde. Danmark skulle spille VM-kamp mod Italien d. 14/6 - og min onkel sagde, da vi afleverede Oliver, at det var typisk - lige idag, når Danmark skulle spille en meget vigtig fodboldkamp!) Nå tilbage til det, vi kom fra! Da vi var færdige med det, vi nu havde gang i, gik vandet - troede jeg! Der kom en lille håndfuld ud, så jeg ringede jo på fødegangen, fordi vi troede vandet var gået! Vi kom ind og fik kørt strimmel, blev undersøgt osv., men vi fik at vide, at det bare var forvandet, der var gået...jeg havde aldrig hørt om forvand før, men det er åbenbart en lille hinde med vand, der sidder foran den rigtige hinde, hvis jeg altså har forstået det ret! I mit tilfælde gik der en hel måned mere, før jeg fødte - meeen så længe tror jeg trods alt ikke, Bimmeren venter!

Men hvis du føder imorgen, er du fanme sej, hvis du stadig tager til eksamen!

Anmeld

10. januar 2011

Mettemus

Jeg hepper på ham fra onsdag aften! Mega kedeligt I know - men så er han klar og kan få din fulde opmærksomhed uden at skulle dele dig med tåbelige bøger!

fra mig - det blev lidt kort, men det er vist vilkårerne npr jeg skal skrive med en hånd fordi min lille prins ligger og bobler på den anden arm

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Nej nej nej, det er så spændende, jeg kan næsten ikke vente og så alligevel JO, jeg er tilhænger af at han bliver derinde indtil onsdag klokken 16.00! Du har læst og kæmpet sådan med trætheden og alligevel nået det hele, hvilket er så sejt, så nu skal den skatteret simpelthen bare ud af verden! Så han venter den lille Bimmer, han kommer på onsdag klokken 16.00. Eller... tænk om han kommer midt under eksamen, så kender jeg en mere ud over dig der ikke får afleveret

Anmeld

10. januar 2011

Marco2

Spændende - meeen hopper alligevel med på "fornuftsvognen" og håber han bliver derinde til efter endt eksamen. Så er du heeelt klar til at nyde ham 1000000000% og får ikke en reeksamen midt i det hele. Og der er jo kun 53 timer til. Men så må du også gerne gå igang med det samme så vi kan få den skønne knægt at se.

AG

Anmeld

10. januar 2011

PeruBaby

Uhhhh, det bliver mere og mere spændende!!  Håber for dig at det bare er forvandet eller slimproppen der er gået.

Da mit vand gik inden jeg gik i fødsel var jeg også i tvivl. Havde ligget på sofaen og tænkte lige pludseligt om jeg var blevet inkontinet eller om det var vandet. Det var jo bare en lille smule. Da jeg satte mig på WC'et kom der dog yderligere vand ud og ved den efterfølgende konsultation hos lægen (som åbnede sin praksis for mig kl. 22.30 ) var vi ikke i tvivl. Da han lige så stille vil mærke på mig indvendigt kommer der yderligere vand ud og det blev så ved med at løbe lige så stille...

Så hvis det ligesom ikke rigtig bliver ved med at løbe tror jeg godt at du kan regne med at det ikke er vandet... men derfor kan det selvfølgelig godt være at Bimmeren er på trapperner alligevel. Ikke desto mindre sender jeg dig anti-ve-støv indtil på onsdag efter kl. 16.00 Og så må du have held og lykke med din eksamen

Anmeld

10. januar 2011

DK

Ihh tak for alle de søde svar!

Jeg er også der nu hvor jeg hepper for eksamen! Det er jo sååå tæt på nu! Det har været en helt rolig dag uden mere tegn-halløj og næsten ingen plukveer, så jeg tror at min krop og Bimmeren har besluttet at vente!!  Bimmeren er glad i dag og roder rundt derinde, så jeg går ud fra han har det godt!

Sofia: Hvis jeg får veer midt i det hele så.... Skal jeg nok prøve at gå så stille som muligt derfra UDEN at forstyrre for meget, he he! Ejjj det er der trods alt ret små chancer for. Altså at jeg skal føde midt i det hele, he he... Men hvis jeg gør, mon ikke så Paragraf vil have et interview? Især hvis jeg bliver hængende med veer indtil jeg har afleveret!

Forresten, Forvandet? Det har jeg heller ikke hørt om før! Men tjo... det kan da godt være det er det! Det var i alt fald ikke vandet, for der er ikke kommet mere siden!

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

DK skriver:

Ihh tak for alle de søde svar!

Jeg er også der nu hvor jeg hepper for eksamen! Det er jo sååå tæt på nu! Det har været en helt rolig dag uden mere tegn-halløj og næsten ingen plukveer, så jeg tror at min krop og Bimmeren har besluttet at vente!!  Bimmeren er glad i dag og roder rundt derinde, så jeg går ud fra han har det godt!

Sofia: Hvis jeg får veer midt i det hele så.... Skal jeg nok prøve at gå så stille som muligt derfra UDEN at forstyrre for meget, he he! Ejjj det er der trods alt ret små chancer for. Altså at jeg skal føde midt i det hele, he he... Men hvis jeg gør, mon ikke så Paragraf vil have et interview? Især hvis jeg bliver hængende med veer indtil jeg har afleveret!

Forresten, Forvandet? Det har jeg heller ikke hørt om før! Men tjo... det kan da godt være det er det! Det var i alt fald ikke vandet, for der er ikke kommet mere siden!

Er det den sidste eksame? 

Anmeld

10. januar 2011

DK

Diana... skriver:

Er det den sidste eksame? 

Nej nej... Jeg har en til d. 28/1. DET er den sidste! (ud over en skriftlig jeg tager næste jul!)

Men jeg regner nu ikke med at gå op d. 28/1. Jeg kan skyde den til re-eksamen i slutningen af februar (det vil jeg ikke kunne med den i overmorgen, der vil jeg først kunne tage den til maj/juni og skulle jo derfor læse det hele igen) Det er en mundtlig så "bare" et spørgsmål om at lære 10 dispositioner udenad! Jeg har fået lovning på at få de dispositioner en sød veninde laver. Hun er super dygtig så det bliver dejligt. Et stort arbejde frit foræret! Altså.. Hvis nu Bimmeren bare ikke kommer, så kan det jo være at vi sidder og håber på eksamen igen d. 27 ha ha ha....

Meeeen, mon dog! Jeg regner med at jeg skal have "fri" herefter onsdag, og med god samvittighed sove på sofaen hele dagen, og måske mødes med nogle tøser og noget! Hvis der så ikke er sket noget på mandag, så kan jeg jo evt. begynde at læse lidt! Men til at starte med vil jeg have lidt fri!

Anmeld

10. januar 2011

businesstigger

Mit vand var jo længe om at gå. Der kom en smule vand a la som du beskriver og først dagen efter kom der mere men der var fg's vurdering at det havde været vandet der var gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.