en lettelse at få mere vished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

ja det er bare super spændende. og er booked helt op nu. har først ledig plads igen til april 2012

Fedt, Lone. Jeg ville nu heller ikke tøve med at sende Laura til dig Men Jylland ligger lige langt nok væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Fedt, Lone. Jeg ville nu heller ikke tøve med at sende Laura til dig Men Jylland ligger lige langt nok væk

tak skal du ha men jaaa der er da et lille stykke vej (hver eneste morgen i sne og sjap)

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

tak skal du ha men jaaa der er da et lille stykke vej (hver eneste morgen i sne og sjap)

Ja, også i sne og sjap

Anmeld

15. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Ja, også i sne og sjap

Anmeld

15. januar 2011

B&J

^Åhh så dejligt af få styr på tingene... og dejligt det bare er han har krudt i numsen  

læste lige lidt ned håber i finder den perfekte skole til ham når han er klar

Anmeld

16. januar 2011

Lone Jakobsen

B&J skriver:

^Åhh så dejligt af få styr på tingene... og dejligt det bare er han har krudt i numsen  

læste lige lidt ned håber i finder den perfekte skole til ham når han er klar

tak skal du have

vi håber vi har fundet den vi har snakket med skolen og været derude på besøg. det virker som en rigtig dejlig skole med nogle helt rigtige måder at priotere på. og så har de erfaring med børn der har lidt specielle behov.

eneste problem der gør mig lidt trist, er at han kommer et godt stykke væk fra hans venner i nærområdet. men vi håber han finder nye venner på den nye skole.

Anmeld

16. januar 2011

B&J

nutche skriver:

tak skal du have

vi håber vi har fundet den vi har snakket med skolen og været derude på besøg. det virker som en rigtig dejlig skole med nogle helt rigtige måder at priotere på. og så har de erfaring med børn der har lidt specielle behov.

eneste problem der gør mig lidt trist, er at han kommer et godt stykke væk fra hans venner i nærområdet. men vi håber han finder nye venner på den nye skole.

Det lyder som en helt fantastisk skole... og ja han finder helt klart nye venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.