en lettelse at få mere vished

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

ja det har han. men samtidig har han ikke ændret adfærd de sidste par år.

vi skal til møde i familie centret på onsdag, så ser vi om der er noget hjælp at hente der også

Det bliver da spændende. Har I ikke sommerfugle i maven også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Det bliver da spændende. Har I ikke sommerfugle i maven også?

nej egentligt ikke. nu får de psykologens kommentarer og vurdering af ham, og så se vi om hun har nogle råd udfra det

er mere spændt på at vi skal ud og besøge en skole om morgenen. det er en meget lille skole, som har mange erfaringer med urolige børn, og børn med specielle behov.

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

nej egentligt ikke. nu får de psykologens kommentarer og vurdering af ham, og så se vi om hun har nogle råd udfra det

er mere spændt på at vi skal ud og besøge en skole om morgenen. det er en meget lille skole, som har mange erfaringer med urolige børn, og børn med specielle behov.

Glæder mig til at høre update

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Glæder mig til at høre update

opdate kommer så her

vi var på besøg hos en (meget) lille skole. der er 9-11 elever i hver klasse, og de har erfaring med børn der har lidt specielle behov.

den virkede som en rigtig god skole, og vi håber det lykkedes at få ham derud. de har mange muligheder for at gøre lidt ekstra for ham, og jeg tror det rolige miljø vil være rigtigt godt for ham. så jeg kryder fingre  for at vi får lov. 

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

opdate kommer så her

vi var på besøg hos en (meget) lille skole. der er 9-11 elever i hver klasse, og de har erfaring med børn der har lidt specielle behov.

den virkede som en rigtig god skole, og vi håber det lykkedes at få ham derud. de har mange muligheder for at gøre lidt ekstra for ham, og jeg tror det rolige miljø vil være rigtigt godt for ham. så jeg kryder fingre  for at vi får lov. 

Det lyder da også bare super, især hvis I har en rigtig god mavefornemmelse omkring den

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Det lyder da også bare super, især hvis I har en rigtig god mavefornemmelse omkring den

jamen det har vi bare

den virker simpelten som en skole med nogle super værdier, bla. omkring aktiviteter og udeliv.

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

jamen det har vi bare

den virker simpelten som en skole med nogle super værdier, bla. omkring aktiviteter og udeliv.

Super. Det er også netop vigtigt, at de får brugt lidt krudt i pauserne

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Super. Det er også netop vigtigt, at de får brugt lidt krudt i pauserne

ja nok når de har ekstra krudt bagi

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

nutche skriver:

ja nok når de har ekstra krudt bagi

Det er netop også min tanke. Spændende med din opstart som DP - det er jo lige om lidt

Anmeld

13. januar 2011

Lone Jakobsen

Baagøe skriver:

Det er netop også min tanke. Spændende med din opstart som DP - det er jo lige om lidt

ja det er bare super spændende. og er booked helt op nu. har først ledig plads igen til april 2012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.