Har I pakket tasken til hospitalet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Riksen

AnneBJ skriver:

Jeg har slet ikke pakket endnu, men der er jo også længe til Regner dog med at pakke før jeg får veer, ellers ved jeg bare jeg glemmer noget...

Ja, du har jo lidt tid endnu. Jeg har det ligesom dig; jeg glemmer garanteret et eller andet, når det er ved at være tid til at tage af sted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Diana...

Ja det fik vi meget hurtigt gjort i torsdags he he. Så nu står den bare og er klar til lille pigen. 

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Ja læbepomade og hårelastikker!! Uundværligt!

Anmeld

9. januar 2011

Riksen

Diana... skriver:

Ja det fik vi meget hurtigt gjort i torsdags he he. Så nu står den bare og er klar til lille pigen. 

Det kan jeg godt se - det bliver spændende at høre, hvornår I skal bruge den.

Hvordan går det?

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Det kan jeg godt se - det bliver spændende at høre, hvornår I skal bruge den.

Hvordan går det?

Jamen det går jo fint bedre end længe faktisk det er gået HELT i stå jeg mærker ikke engang plukveer for første gang siden uge 22 så det er faktisk lidt mærkeligt og kunne sove uden at blive vækket osv men tja nu må vi jo se hvor længe der går jeg er jo åbnet mig 3 cm og har ikke mere livmoder hals tilbage. 

Så nu skal jeg lige ind og læse om hvad der sket på baby har ikke lige kunne overskue det nemlig. 

Anmeld

9. januar 2011

Riksen

Diana... skriver:

Jamen det går jo fint bedre end længe faktisk det er gået HELT i stå jeg mærker ikke engang plukveer for første gang siden uge 22 så det er faktisk lidt mærkeligt og kunne sove uden at blive vækket osv men tja nu må vi jo se hvor længe der går jeg er jo åbnet mig 3 cm og har ikke mere livmoder hals tilbage. 

Så nu skal jeg lige ind og læse om hvad der sket på baby har ikke lige kunne overskue det nemlig. 

Hvor mærkeligt at det er gået i stå, men der er jo nok en god grund til det, og så kan du da få sovet godt om natten inden det går løs. Om ikke andet så kan det ikke vare længe, før I kan holde jeres guldklump. Måske det er stilhed før storm?

Ja, jeg har godt lagt mærke til at du ikke har været herinde, men du har jo haft rigeligt at se til. Men jeg glæder mig til (snart!) at læse en update om, at du nu har født

Anmeld

9. januar 2011

Diana...

Riksen skriver:

Hvor mærkeligt at det er gået i stå, men der er jo nok en god grund til det, og så kan du da få sovet godt om natten inden det går løs. Om ikke andet så kan det ikke vare længe, før I kan holde jeres guldklump. Måske det er stilhed før storm?

Ja, jeg har godt lagt mærke til at du ikke har været herinde, men du har jo haft rigeligt at se til. Men jeg glæder mig til (snart!) at læse en update om, at du nu har født

He he ja jeg siger også det er stilhed før stormen. Det har man jo hørt før så jeg håber da. 

Nåå nu skal jeg ud og kikke på maden for det har manden ikke lige helt styr på  og det skulle jo helst gerne smage af noget 

KRAM til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.