hjælp, vil have bare lidt søvn om natten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

Bryndis skriver:

Jeg tror heller ikke at min mælk mætter helt nok. Han spiser som regel kun i 10 min hos mig og så bliver han sulten igen efter halvanden-to timer efter.

Ja jeg håber i hvert fald kun at han kommer til at sove lidt længere af gangen om natten. Men nu er min heller ikke mere end to måneder så det kommer nok

Min datter er 2 måneder.... og jeg gav hende først bryst også flaske i aftes og i nat og i morges. og hun har sovet MEGET længe.  4.5 time den ene gang og og 5.5 den anden gang... så var helt rundtosset da jeg vågende i morges. så tror min mælk ikke mætter..... om det er et tilfælde ved jeg ikk, men jeg vil prøve det samme i aften :-)
Når min datter kun får bryst skal hun også have mange flere gange... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Bryndis

Mor til prinsessen :-) skriver:

Min datter er 2 måneder.... og jeg gav hende først bryst også flaske i aftes og i nat og i morges. og hun har sovet MEGET længe.  4.5 time den ene gang og og 5.5 den anden gang... så var helt rundtosset da jeg vågende i morges. så tror min mælk ikke mætter..... om det er et tilfælde ved jeg ikk, men jeg vil prøve det samme i aften :-)
Når min datter kun får bryst skal hun også have mange flere gange... :-)

Okey den metode må jeg lige prøve i aften.

Anmeld

10. januar 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

ja, det kan godt give lidt vægtstigning, det er jo et ekstra tilskud til kosten.

Tak. prøvede at give ham lidt her til aften inden putning. han tog 60 ml, men nu har han jo heller ikke smagt det før

Anmeld

11. januar 2011

Bryndis skriver:

Okey den metode må jeg lige prøve i aften.

halløj skulle liiiige høre om du har fået lidt mere søvn i nat :-)

Anmeld

11. januar 2011

Bryndis

halløj skulle liiiige høre om du har fået lidt mere søvn i nat :-)

Ja han har sovet 4 timer i streg to gange. Så det gårr da frem ad

Anmeld

11. januar 2011

Bryndis skriver:

man føler sig som et helt nyt menneske... Jeg har så været heldig at sove de 2 timer af gangen hele natten... men sådan er det når hun har haft affærring, så skal der ligesom fyædes op igen hehe så nu det kræver en eftermidagslur!

Anmeld

11. januar 2011

Tina&Laura

Hej Alle..

Nu ved jeg ikke om det bare er SÅDAN at have små børn eller ej.
Here goes..
Min datter er 2 mdr. Og HVER nat skal hun have mad hvor der er gået max 3-4 timer. Og mange gange også hver anden time....
Og det er ikke fordi hun spiser og sover. Der kan hurtig gå 1- 1.5 time før hun falder i søvn.... Så gæt selv hvor meget søvn jeg får
Det er kommet dertil at jeg er blevet meget frustreret, og bliver oftes ret ked af det pga manglende søvn, og ved ikke om jeg er en dårlig mor, da jeg tænker hun ikke får mad nok, om det er derfor hun ber om det så tit

I løbet af 24 timer bliver hun mest ammet, men hun får også 2-3 flasker allomon(fordi jeg har SÅ ondt i mine bryster) Ville helst have hun blev ammet, men mine bryster er ikke hærdet, så det arbejder jeg på og lige DET går fremad

Men men Men er der nogle som har forslag til søvn??

Håber der er en engel derude som kan give mig lidt søvn.. bare lidt mere engang imellem...

På forhånd tusind tak for jeres hjælp,

Hej.

Laura havde det på samme måde, hun er snart fire måneder og har ikke sovet igennem endnu  ..
De første to måneder var hun heller ikke nem at få til at sove endnu, men det hjalp på det da vi forsøge ikke at have andet end meget dæmpet lys tænd hele natten (så er der ikke ændringer for øjnene når hun vågner og skal have mad) og så var tricket ikke at snakke til hende, men bare være mussestille. På daværende tidspunkt blev hun ammet og så lagde jeg hende bare til og så fik hun lov at sove videre ved siden af os i sengen.

Nu får hun flaske og bruger stadig sammen trick med at have lidt lys tændt om natten, når hun så får flasken giver jeg hende lidt modstand ved at trække lidt tilbage i sutteflasken når hun spiser - på den måde skal hun kæmpe lidt mere for det og så falder hun faktisk i søvn over flasken, men stadig spiser hun hvad hun skal.

Ved ikke om det kan bruges, men måske - ville i hvertfald dele.

Held og lykke med det. 

Anmeld

11. januar 2011

Bryndis skriver:

hej igen.. mener det var dig som skrev at du heller ikke mente din mælk mættede..... Kom til at tænke på at der er nogle som siger at ammethe hjælper. Det sætter gang i mælkeproduktionen :-)

Om det hjælper ved jeg ikke, ville bare lige sige det videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.