hjælp, vil have bare lidt søvn om natten!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.280 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

Hej Alle..

Nu ved jeg ikke om det bare er SÅDAN at have små børn eller ej.
Here goes..
Min datter er 2 mdr. Og HVER nat skal hun have mad hvor der er gået max 3-4 timer. Og mange gange også hver anden time....
Og det er ikke fordi hun spiser og sover. Der kan hurtig gå 1- 1.5 time før hun falder i søvn.... Så gæt selv hvor meget søvn jeg får
Det er kommet dertil at jeg er blevet meget frustreret, og bliver oftes ret ked af det pga manglende søvn, og ved ikke om jeg er en dårlig mor, da jeg tænker hun ikke får mad nok, om det er derfor hun ber om det så tit

I løbet af 24 timer bliver hun mest ammet, men hun får også 2-3 flasker allomon(fordi jeg har SÅ ondt i mine bryster) Ville helst have hun blev ammet, men mine bryster er ikke hærdet, så det arbejder jeg på og lige DET går fremad

Men men Men er der nogle som har forslag til søvn??

Håber der er en engel derude som kan give mig lidt søvn.. bare lidt mere engang imellem...

På forhånd tusind tak for jeres hjælp,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

PernilleB

Tror bare det er sådan a have børn... anja er 7½ mdr, og hun har de sidste 3 nætter grædt hele natten...

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

Det er meget normalt, når det er 2 mdr.
I den alder har de brug for mad, og kan ikke holde sig ret længe af gangen.
Jeg var så, så heldig at jeg skulle vække min datter, hver gang hun skulle have mad, både dag og nat.
Du må sove om dagen, er det ikke det de siger

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej Alle..

Here goes..
Min datter er 2 mdr. Og HVER nat skal hun have mad hvor der er gået max 3-4 timer. Og mange gange også hver anden time....
Og det er ikke fordi hun spiser og sover. Der kan hurtig gå 1- 1.5 time før hun falder i søvn.... Så gæt selv hvor meget søvn jeg får
Det er kommet dertil at jeg er blevet meget frustreret, og bliver oftes ret ked af det pga manglende søvn, og ved ikke om jeg er en dårlig mor, da jeg tænker hun ikke får mad nok, om det er derfor hun ber om det så tit

I løbet af 24 timer bliver hun mest ammet, men hun får også 2-3 flasker allomon(fordi jeg har SÅ ondt i mine bryster) Ville helst have hun blev ammet, men mine bryster er ikke hærdet, så det arbejder jeg på og lige DET går fremad

Håber der er en engel derude som kan give mig lidt søvn.. bare lidt mere engang imellem...

Din datter er gammel nok til at få en gang vælling ved omkring 22-tiden, så skulle du gerne kunne få 6 timer i et stræk, hvis du altså går i seng lige efter du har puttet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Mie A

SussieThyssen skriver:

Din datter er gammel nok til at få en gang vælling ved omkring 22-tiden, så skulle du gerne kunne få 6 timer i et stræk, hvis du altså går i seng lige efter du har puttet.

Kærligst
Sussie

Jeg ville altså ikke give et barn på 2 måneder vælling.

Anmeld

8. januar 2011

Mie A

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej Alle..

Here goes..

Ja, man får ikke meget nattesøvn når man er blevet mor.

Jeg ammede mine børn om natten imens jeg lå ned i min seng - Jeg lod dem ligge ved siden af mig, når de var færdige med at spise - da de var faldet i søvn og jeg vidste, at hvis jeg tog dem op, så ville de vågne - og så har man barnet lige ved siden af sig når de senere vågner og er mere sultne.

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Mie A skriver:

Jeg ville altså ikke give et barn på 2 måneder vælling.

Det er der masser af børn der får, og mine har fået vælling fra 14 dage +

Men det er ikke lige meget hvilken slags vælling du giver dem.
Hvis det er det der færdigkøbte på pakke, så er det ikke den slags vælling jeg snakker om, men vælling man selv laver på Maizenamel, hvor du så tilsætter mme pulveret.
Det er fredeligt ved mavsen og de sover som stenbrud og er mætte og tilfredse.

Anmeld

8. januar 2011

Hollybaby

Det lyder som min datter i den alder. Jeg tror det er meget normalt, selvom man vile gøre alt for lidt ekstra søvn.

Laura sov for det meste ved siden af mig i liften, men hun havde også meget svært ved at falde i søvn efter amning, men lagde jeg hende ved siden af mig i sengen, sov hun videre som en sten, og det gjorde vi så rigtig meget, og hun sover stadig tit i smørhullet hos mor og far Ved ikke om det kunne hjælpe på din datter.

Anmeld

8. januar 2011

morethanperfect

SussieThyssen skriver:

Hvis det er det der færdigkøbte på pakke, så er det ikke den slags vælling jeg snakker om, men vælling man selv laver på Maizenamel, hvor du så tilsætter mme pulveret.

Heej

Sker der slet ikke noget ved de får vælling ??

Oscar har nemlig samme søvproblem og kunne være lækkert hvis han og jeg kunne sove 6 timer .. Det har vi begge brug for ..

Har du ikke lyst til at skrive en pb med "opskrift" så jeg ikke laver noget forkert

knus Tine 

Anmeld

8. januar 2011

Mie A

SussieThyssen skriver:

Jeg ville nu stadig mene at det er for tidligt - da de små maver slet ikke er klar til andet en modermælk/erstatning endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.