N&J skriver:
Må hellere tilføje inden jeg går i seng, at jeg på ingen måde mener at man ved at lade sit barn høre musik, som fx. den sang eller rap musik (som ofte er nedsættende) lærer det at være respektløs overfor andre mennesker..
Og det var mere rap musikken og metal, grunge osv, at jeg mente jeg aldrig vil forbyde mit barn at høre, men derfor vil hun stadig blive opdraget til respektere andre mennesker, da de to ting intet har med hinanden at gøre i min verden.. (i så fald så er det også Marilyn Manson skyld at Columbine skete
eller hvad?)
Grunden til at jeg nævnte den sang er fordi den bare er dejlig og Nikita elsker den, jeg finder den ikke nedsættende eller racistisk, og da jeg har lyttet til både sorte sambo, negermand, negerboller osv. da jeg var barn og ikke så nogen forskel på mennesker uanset hvilken farve de havde, så kan jeg ikke se hvorfor hun skulle det.. da jeg var lille ville jeg gerne være en lille mulatpige, da jeg syntes at denne mulatpige jeg kendte havde en meget pænere farve end mig og meget flottere hår, men jeg anså hende aldrig som værende andet end bare en smuk pige.. det hele er blevet en smule for politisk korrekt, da vi jo alle inderst inde er ens (pånær rigtige afrikaner, som jo er den eneste race, som er ariske, de eneste som ikke er blandet med neandertalere, som resten af os), vi bruger jo alle noget ydre til at beskrive et andet menneske med, det var hende der var tyk, havde briller, blondine, sort, neger, mulat, kineser, høj, gammel, en lille grå mus og jeg kunne blive ved.. så som sagt mener jeg ikke det har en dyt at gøre med hinanden, faktisk burde alle børn lærer at hvor vi genetisk stammer fra hvis det stod til mig, så kunne det være deres viden kunne mane nogle af forældrenes uvidene fordomme a helvedes til.. men forbyde musik pga hvad der synges om - ALDRIG