Ox. skriver:
Jamen som overskriften lyder ..
Hvad lader du/i jeres børn se i tv'et, og høre af musik?
Er der som sådan grænser for jer?
Herhjemme er Family Guy & The Simpsons meget populært hos bettepigen, og vi er selv vilde med det også, og har været i mange år ...
Vi er så småt begyndt at tænke på, at det self. ikke er det optimale tegnefilm for en på 1½ år at se, men hun er fuldstændig tosset med det, skriger af grin, og det er herligt, så hvorfor ikke? ..
Ydermere, har vi det sådan, at hun selv skal skabe sig en personlighed, og jeg ikke vil tvinge hende til at se/høre noget noget hun ikke gider ..
Det eneste hun gider rigtig at følge med i, udover disse tegnefilm, er Fantasiens Flyttemænd på Playhouse Disney ...
Af musik, er det heller ikke det "børnevenlige" hun gider .. Det skal helst være metal/rock musik som både hendes far og jeg ..
Har efterhånden fået en del kommentare om at det da er noget underligt noget, men det synes jeg nu ikke ...
Hvad med jer derude? ...
Herhjemme er det både og:
Vi ser både børnevenlige tegnefilm, hun er hel vild med Handy Manny og Mickey Mouse. Disneys Tarzan med det er fordi der er en ABE og ELEFANT med. 
Musik ja, MTV og andre musik kanaler er hun med på, bare det er musik.
Jeg ville ikke tage det så tungt, for så længe du lære dit barn at opføre sig ordentlig og tale pænt, er det da lige meget hvad hun hører eller ser.
Min datter var ca 2 år før tv'et blev interesant