Symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Mira0911

Marisen81 skriver:

Åh Gud - det vil sige at mareridtet kun lige er begyndt

Nå, men det er da en lille pris at betale for en guldklump...

Lige præcis... 

Lægerne siger til mig hver gang, at det er meget normalt.. Hmm... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

RiUL

Jeg har haft ømme bryster siden starten, og nu er kvalmen begyndt er 6+1 idag, og synes det er virkelig væmmeligt med den kvalme. Jeg føler at jeg har været på en ordentlig druktur Og så har jeg også haft mange ligamentsmerter, men det er gået lidt væk nu

Men kvalmen må godt forsvinde igen Hulk

God graviditet til jer alle  Og tillykke

Anmeld

11. januar 2011

Carina1977

hej

Jeg fik kvalme da jeg var omkring 3+5 og den er gradvist blevet værre. har 2 gange været meget tæt på at kaste op. Heldigvis er det sket tidlig morgen/sen aften, så min søn fatter heldigvis ikke mistanke

ømme bryster havde jeg allerede omkring 3+0

ellers har jeg det godt. Har godt nok en blærebetændelse lige nu, som jeg er i behandling for. Var lettet over at det var det, for blev så nervøs, da jeg havde den der trykkende smerte over skambenet. Men nu er jeg rolig igen.

Anmeld

11. januar 2011

Carina1977

Marisen81 skriver:

Du har helt ret Heisamig Det er lige sådan man regner det ud.

Jeg har mange mens-smerter eller ligamentsmerter, som det så fornemt hedder, og lidt ømme bryster, men ellers ingen symptomer.

Jo - rigtig meget udflåd (håber ikke I er for sarte til at jeg nævner det) Er der andre end mig der også her det? Det er frygtelig træls, for jeg frygter at det er blod hver gang

jeg har det på helt samme måde som dig, føler virkelig det løber til tider, og må lige ud og tjekke om det er blod. men nej nej, det er bare en stor mængde udflod

Anmeld

12. januar 2011

mikala88

Jeg har slet ikke haft udflåd eller lign. Tilgengæld har jeg haft MEGET kvalme siden uge 5 (er i 7+1) og det er hele dagen Jeg væmmes ved mange lugte - eks. min nye parfume Jeg har ligeledes ømme bryster og er ekstremt træt, så håber snart at det går over. Det er hårdt at holde sammen på arbejde, når man er træt og har kvalme hele tiden.

Fik forresten af vide af min læge at jeg først skulle til lægen i uge 10, men så vidt jeg kan forstå er der en del der har været afsted tidligere. Er det min læge der bilder mig noget ind eller er der måske forskel??

Anmeld

13. januar 2011

Septemberspiren

Jeg er i uge 5+0 i dag og har også først fået en tid i uge 10 ved lægen... Vi overvejer derfor, at betale os til en 8 ugers scanning - for som flere af Jer andre, så er jeg også bare så meget i tvivl om, om den nu også virkelig er der... Selvom jeg selvfølgelig er glad for, at jeg ikke lider af kvalmen (endnu), vil jeg omvendt sige, at det ville forstærke min tro på, at jeg nu også er gravid. Er dog ret oppustet hver aften, har ligamentssmerter og døjer med lidt hård mave... Så håber det er tegn nok (udover op til flere positive graviditetsteste)!

Anmeld

15. januar 2011

Carina1977

mikala88 skriver:

Jeg har slet ikke haft udflåd eller lign. Tilgengæld har jeg haft MEGET kvalme siden uge 5 (er i 7+1) og det er hele dagen Jeg væmmes ved mange lugte - eks. min nye parfume Jeg har ligeledes ømme bryster og er ekstremt træt, så håber snart at det går over. Det er hårdt at holde sammen på arbejde, når man er træt og har kvalme hele tiden.

Fik forresten af vide af min læge at jeg først skulle til lægen i uge 10, men så vidt jeg kan forstå er der en del der har været afsted tidligere. Er det min læge der bilder mig noget ind eller er der måske forskel??

Jeg skal til læge, når jeg er 8+5. det er vist meget forskelligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.