Symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Nej den tanke har jeg slet ikke skænket... Nu har jeg taget end del teste herhjemme... Og de alle har vist det samme... Jeg er slet ikke tvivl om at jeg skal være igen... 

Jeg tog også en test igår og den viste positiv, så mon ikke det bare er mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Jeg tog også en test igår og den viste positiv, så mon ikke det bare er mig..

Når den viste positiv igår også, kan du godt slappe helt af, og glæde dig til at blive mor... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Når den viste positiv igår også, kan du godt slappe helt af, og glæde dig til at blive mor... 

Det vil jeg gøre så

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Det vil jeg gøre så

Ja det syntes jeg du skal... 

Er det første barn?

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Ja det syntes jeg du skal... 

Er det første barn?

Ja det er vores første barn..

Jeg var bare i tvivl omkring hvor langt jeg er henne. Min cyklus var fuldstændig forskellig hver eneste gang, og varede op til 41 dage én gang.. Men fik det sidst den 30 november, og testede den 31. dec hvor den var negativ.. troede så ikke rigtig på det mere og regnede egentlig bare med at mens ville komme. Men følte jeg ville tage en sidste test i fredags som bare viste bragende positiv, både derhjemme og ved lægen. Og den test igår var også fuldstændig positiv.. Lægen regnede sig frem til at jeg var 5+3 i fredags, men tror du det kan passe?

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Ja det er vores første barn..

Jeg var bare i tvivl omkring hvor langt jeg er henne. Min cyklus var fuldstændig forskellig hver eneste gang, og varede op til 41 dage én gang.. Men fik det sidst den 30 november, og testede den 31. dec hvor den var negativ.. troede så ikke rigtig på det mere og regnede egentlig bare med at mens ville komme. Men følte jeg ville tage en sidste test i fredags som bare viste bragende positiv, både derhjemme og ved lægen. Og den test igår var også fuldstændig positiv.. Lægen regnede sig frem til at jeg var 5+3 i fredags, men tror du det kan passe?

Den er god nok... Hvis du går ind og regner din termin ud på beregneren herinde, kan du også selv se det... Du skriver din mens dag i feltet som er 30 November 2010 osv... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Den er god nok... Hvis du går ind og regner din termin ud på beregneren herinde, kan du også selv se det... Du skriver din mens dag i feltet som er 30 November 2010 osv... 

Men er det ikke sent jeg har kunne teste positiv?

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Men er det ikke sent jeg har kunne teste positiv?

Nej det syntes jeg ikke det er... Da jeg ventede Julie, testede jeg positiv da jeg var 5 uger henne... Denne gang her lige en uge før... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Nej det syntes jeg ikke det er... Da jeg ventede Julie, testede jeg positiv da jeg var 5 uger henne... Denne gang her lige en uge før... 

Så er jeg mere tryg.. Tak for svarene.. Det hjælper altid når nogen har lidt forstand på det

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Så er jeg mere tryg.. Tak for svarene.. Det hjælper altid når nogen har lidt forstand på det

Det var så lidt... Glæder mig til følge dig og resten af gruppen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.