Symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Det var så lidt... Glæder mig til følge dig og resten af gruppen... 

Glæder mig også til at følge jer alle sammen.. Det bliver så dejligt.. Lige et sidste spørgsmål.. Når jeg er 5+5 er jeg så i uge 5 eller 6?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Glæder mig også til at følge jer alle sammen.. Det bliver så dejligt.. Lige et sidste spørgsmål.. Når jeg er 5+5 er jeg så i uge 5 eller 6?

Nu er du i uge 5, går ind i uge 6 når den siger 5+6 tror jeg det er... Det har jeg aldrig lige haft styr på... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Nu er du i uge 5, går ind i uge 6 når den siger 5+6 tror jeg det er... Det har jeg aldrig lige haft styr på... 

Jeg synes det er så svært at holde styr på.. Men man vil jo bare så gerne følge udviklingen uge for uge

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Jeg synes det er så svært at holde styr på.. Men man vil jo bare så gerne følge udviklingen uge for uge

Ja.. Når folk har spurgt mig, har jeg bare sagt det antal uger jeg er henne... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

MoarJ skriver:

Ja.. Når folk har spurgt mig, har jeg bare sagt det antal uger jeg er henne... 

God ide

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

God ide

Det gjorde jeg hvert fald sidst... 

Anmeld

9. januar 2011

heisamig

Heej piger.

MarieLouise - jeg har virkelig været i tvivl om jeg mon da også kunne være gravid, selvom jeg testede positiv på positiv. Jeg troede bare ikke på det. Og har heller ikke haft de vilde gener. Ømme bryster og sådan, men ellers har jeg være ypper heldig. Så jeg har GODT NOK været i tvivl. Imorgen skal jeg til nakkefoldsscanning og tror først det er herefter, at jeg helt tror på, at der er et lille myr inde i mig. Nu må vi se

Det der med om hvor langt man er henne - er det ikke bare, at når du er 5+3 foreksempel. Så er du 5 uger henne og er i 6. uge? Jeg tænker det er ligesom med årstallene? At i år 1820 er man jo i det 19 århundrede fordi det er det er det man er igang med? Er det ikke bare sådan? Haha... det er garanteret totalt forenklet, men ellers så forstår jeg det i hvert fald heller ikke

Anmeld

9. januar 2011

Marisen81

heisamig skriver:

Heej piger.

MarieLouise - jeg har virkelig været i tvivl om jeg mon da også kunne være gravid, selvom jeg testede positiv på positiv. Jeg troede bare ikke på det. Og har heller ikke haft de vilde gener. Ømme bryster og sådan, men ellers har jeg være ypper heldig. Så jeg har GODT NOK været i tvivl. Imorgen skal jeg til nakkefoldsscanning og tror først det er herefter, at jeg helt tror på, at der er et lille myr inde i mig. Nu må vi se

Det der med om hvor langt man er henne - er det ikke bare, at når du er 5+3 foreksempel. Så er du 5 uger henne og er i 6. uge? Jeg tænker det er ligesom med årstallene? At i år 1820 er man jo i det 19 århundrede fordi det er det er det man er igang med? Er det ikke bare sådan? Haha... det er garanteret totalt forenklet, men ellers så forstår jeg det i hvert fald heller ikke

Du har helt ret Heisamig Det er lige sådan man regner det ud.

Jeg har mange mens-smerter eller ligamentsmerter, som det så fornemt hedder, og lidt ømme bryster, men ellers ingen symptomer.

Jo - rigtig meget udflåd (håber ikke I er for sarte til at jeg nævner det) Er der andre end mig der også her det? Det er frygtelig træls, for jeg frygter at det er blod hver gang

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Marisen81 skriver:

Du har helt ret Heisamig Det er lige sådan man regner det ud.

Jeg har mange mens-smerter eller ligamentsmerter, som det så fornemt hedder, og lidt ømme bryster, men ellers ingen symptomer.

Jo - rigtig meget udflåd (håber ikke I er for sarte til at jeg nævner det) Er der andre end mig der også her det? Det er frygtelig træls, for jeg frygter at det er blod hver gang

Du er ikke den eneste med meget udflåd.. Det har jeg haft siden jeg fødte for 2 år siden... 

Anmeld

9. januar 2011

Marisen81

Åh Gud - det vil sige at mareridtet kun lige er begyndt

Nå, men det er da en lille pris at betale for en guldklump...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.