Symptomer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.676 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Mira0911

Ved godt jeg ikke er så langt henne endnu... 

Hvornår begyndte I at få symptomer, hvad uge og hvilke? kvalme osv... 

Jeg er 3+4 idag - Og kan ikke mærke nogle symptomer.. Håber det bliver en nem og dejlig graviditet uden alt for mange gener... 

Da jeg ventede Julie, kastede jeg op i alle 9 mdr... Så håber jeg kommer udenom det denne gang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Nynne88

Hmm kan ikke huske det.. Det er kommet lidt hen af vejen. Men en lille smule kvalme, enormt træt, kæmpe ømme babser, alting lugter (selv kæresten), har ikke lyst til mad. Men det er overhoved ikke slemt .

Kh Nynne 6+0

Anmeld

7. januar 2011

quindelist

6+4 i dag og nærmest ingen symptomer...

Dvs en anelse brystspændinger og så er jeg ualmindeligt træt, men endnu ingen kvalme (håber det varer ved). Nå ja og så måske lidt forstyrret smagssans -cola smager virkelig grimt, men er jo i øvrigt også ret usundt så det kan jeg godt leve med

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

quindelist skriver:

6+4 i dag og nærmest ingen symptomer...

Dvs en anelse brystspændinger og så er jeg ualmindeligt træt, men endnu ingen kvalme (håber det varer ved). Nå ja og så måske lidt forstyrret smagssans -cola smager virkelig grimt, men er jo i øvrigt også ret usundt så det kan jeg godt leve med

Der er da kommet to ting frem idag... Havde en lille smule kvalme ikk slemt... Og så skal jeg tisse konstant... Synes jeg er lige tidligt i graviditeten... Eller er det meget normalt?

Anmeld

7. januar 2011

Happiness

Jeg har haft ømme bryster siden start. Og har været træt.

Ellers har jeg været ret heldig. Det er kun få lugte der har givet mig kvlame. Men ellers har jeg haft det fint

Håber du går lettere igennem denne graviditet. Det siges jo at det kan være forskelligt fra graviditet til graviditet

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

Jeg har slet ikke haft ømme bryster endnu, havde det slet ikke ved første graviditet... 

Anmeld

8. januar 2011

MarieLouise

Jeg har haft helt vildt ømme bryster, og kan bestemt mærke at der er en forandring i min mave.. Det murrer lidt og jeg føler mig oppustet..  Og jeg har haft lidt kvalme siden uge 3, er 5+4 idag

Anmeld

8. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Jeg har haft helt vildt ømme bryster, og kan bestemt mærke at der er en forandring i min mave.. Det murrer lidt og jeg føler mig oppustet..  Og jeg har haft lidt kvalme siden uge 3, er 5+4 idag

Jeg har også mærket lidt murren her til aften... Har slet ikke ømme bryster, havde jeg heller ikke i den første graviditet... 

Anmeld

9. januar 2011

MarieLouise

Hej Piger

Har i på noget tidspunkt været bange for at i ikke var gravide selvom i testede positivt både derhjemme og inde ved lægen..

Måske er det bare mig, men jeg vil det bare så gerne, så jeg er hele tiden bange for at der slet ikke er noget..

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

MarieLouise skriver:

Hej Piger

Har i på noget tidspunkt været bange for at i ikke var gravide selvom i testede positivt både derhjemme og inde ved lægen..

Måske er det bare mig, men jeg vil det bare så gerne, så jeg er hele tiden bange for at der slet ikke er noget..

Nej den tanke har jeg slet ikke skænket... Nu har jeg taget end del teste herhjemme... Og de alle har vist det samme... Jeg er slet ikke tvivl om at jeg skal være igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.