Twinserne 8 måneder (Billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Nattøs

Malene84 skriver:

JAAAAAAAAA..... HVOR ER MODEREN HENNE????!!!!! Det skulle lige have været omvendt, så havde jeg mistænkt ham for noget

Hehe tjae de må have dine kinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Vial

Hihi. Skønne dejlige drenge med flotte huer!!

Mine æder også bare for vildt og sover igennem. Min SP siger altid, at jeg skal nyde det så længe det er sådan. Bliver lidt irriteret. For det kan da sagens være, at de sover igennem fra nu af. Så er det dejligt at læse, at dine sover igennem fortsat. Tror nemlig sagens, at det kan være sådan.

Glæder mig så meget til at se jer i tv. Hvornår kommer det?

Anmeld

5. januar 2011

TineA

Hvor sødt! Det er sjovt som de ligner sine forældre (Ja, det er selvfølgelig ikke underligt) - Men det er da sjovt at den ene lille mand ligner dig og den anden lille mand ligner sin far Kan ikke liiige huske hvem der er hvem ...  Men SØDE, dét er de!

Anmeld

6. januar 2011

Malene84

KaMa skriver:

Hihi. Skønne dejlige drenge med flotte huer!!

Mine æder også bare for vildt og sover igennem. Min SP siger altid, at jeg skal nyde det så længe det er sådan. Bliver lidt irriteret. For det kan da sagens være, at de sover igennem fra nu af. Så er det dejligt at læse, at dine sover igennem fortsat. Tror nemlig sagens, at det kan være sådan.

Glæder mig så meget til at se jer i tv. Hvornår kommer det?

jaaa søde... det er vejen frem... vi skal tro på det!!!

Enten kommer det tirsdag d. 25 kl 20, eller tirsdag d. 1. kl 20  Vi skal være med i billedbladet i uge 3. HAHAHA

og tak for dine søde ord - de varmer så dejligt

Anmeld

6. januar 2011

Malene84

W010910 skriver:

Hvor sødt! Det er sjovt som de ligner sine forældre (Ja, det er selvfølgelig ikke underligt) - Men det er da sjovt at den ene lille mand ligner dig og den anden lille mand ligner sin far Kan ikke liiige huske hvem der er hvem ...  Men SØDE, dét er de!

hehe tusind tak!!! Ja, Villads ligner mig - og Tristan ligner farmand. Dog siger folk at de mest kan se farmand i dem begge!!! Jamen, jamen, jamen... så må vi jo bare på den igen og lave en pige som kan ligne mig

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

hehe tusind tak!!! Ja, Villads ligner mig - og Tristan ligner farmand. Dog siger folk at de mest kan se farmand i dem begge!!! Jamen, jamen, jamen... så må vi jo bare på den igen og lave en pige som kan ligne mig

Fnis, tænk hvis der kommer to mere

Anmeld

6. januar 2011

Heidi B

De er så lækre, Malene...

Elskede den alder... fra 8 mdr til 12 mdr...

Fedt billede der var du ligge med dem på hver side, og gode dem hvor i alle 4 er på...

Det har vi ikke været så gode til at få taget.... Dog har vi i år fået tagetv et billede hvor vi alle er på...

Ville gerne give rigtig meget for en dag med mine baby tvillinger igen, men sådan er det jo. Nu er de 4 og det er jo også en skøn alder....

Anmeld

6. januar 2011

Tulle28

Skønne som altid Hvor er det et sødt billede dér hvor I allesammen ligger i sneen

Tulle

Anmeld

6. januar 2011

Malene84

Chatarina skriver:

Fnis, tænk hvis der kommer to mere

uuuuuuuuuhhhh men det vil jeg jo gerne

Anmeld

6. januar 2011

june1987

dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.