Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er jo skønne søde knægte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: ÅHHH søde, hvor er de bare lækre!! Det er helt vildt!! og ja hvor tiden går, man kan sgu ikke følge med, men ser ud til i har haft en kanon jul og et godt nytår Kæmpe knus Chatarina
ÅHHH søde, hvor er de bare lækre!! Det er helt vildt!!
og ja hvor tiden går, man kan sgu ikke følge med, men ser ud til i har haft en kanon jul og et godt nytår
Kæmpe knus Chatarina
thanks sweetie
Sees. skriver: De er SÅ lækre, de små gutter! Og rigtig godt nytår til jer alle 4, også
De er SÅ lækre, de små gutter! Og rigtig godt nytår til jer alle 4, også
tuuusind tak
Barnepigen skriver: Håber i havde en god jul og et godt nytår(: Hvor de bare dejlige(: rigtig smukke drenge.
Håber i havde en god jul og et godt nytår(:
Hvor de bare dejlige(: rigtig smukke drenge.
Pænt af dig at skrive - mange, mange tak!! Det kan man altså bare ikke høre for tit
Aj aj aj, de er jo bare SUPER skønne
DOBBELT op på cuteness...!
Malene84 skriver: Hvor er det bare sødt skrevet - tuuuusind tak Dejligt du gider følge med!!! Nej de er ikke enæggede, de er nat og dag på ALLE områder!!! meget underligt, at man kan få sååå forskellige børn
Hvor er det bare sødt skrevet - tuuuusind tak Dejligt du gider følge med!!! Nej de er ikke enæggede, de er nat og dag på ALLE områder!!! meget underligt, at man kan få sååå forskellige børn
kan da ikk lade være - de er simpelthen SÅ kære
Nattøs skriver: Hold da op hvor de ligner faren smiler
Hold da op hvor de ligner faren smiler
JAAAAAAAAA..... HVOR ER MODEREN HENNE????!!!!! Det skulle lige have været omvendt, så havde jeg mistænkt ham for noget
Tulle Mus skriver: Hvor er de skønne.. Kan se du har fået badekaret.. Gid det var mig..
Hvor er de skønne..
Kan se du har fået badekaret.. Gid det var mig..
uuuhhhh.... det er så lækkert det "badekar", det er seriøst pengene værd... dog ikke helt nemt at gemme væk meeeen det går nok. tak for de pæne ord
smillaluna skriver: Lækre drenge Malene!!!! De minder meget om mine Det ser sjovt ud på det første billede hvor de er i bad.... Lige først troede jeg at ham til højre havde en tatovering på overarmen, men så ku jeg da godt se at det bare var et vandsprøjt Skønt billede det hvor du ligger i sneen med en dreng på hver side.
Lækre drenge Malene!!!! De minder meget om mine
Det ser sjovt ud på det første billede hvor de er i bad.... Lige først troede jeg at ham til højre havde en tatovering på overarmen, men så ku jeg da godt se at det bare var et vandsprøjt
Skønt billede det hvor du ligger i sneen med en dreng på hver side.
ha ha... skægt... jeg tænker det samme, når jeg ser dine drenge ej hvor sjovt, jeg prøvede lige at køre hurtigt hen over det - og du har ret, det kunne det da godt ligne (puhaa... ikke endnu... det er for tidligt)!!! Desværre skal de jo nok tattoveres som farmand en dag
morethanperfect skriver: De er bare så lækre dine børn !
De er bare så lækre dine børn !
hehe... mange tak det går jo rent i hjertet, så dejlige ord!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128