Twinserne 8 måneder (Billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

BabyMus

Malene84 skriver:

Hej skønne piger,

Ja så blev drengene 8 måneder  før jublede vi når der var gået en måned, fordi tiden føltes meeeeeget lang, nu er vi ved at blive gråhårede over tanken om at det går så stærkt!!!

Nååå... den sidste måned har vi været til jul på Bornholm (i snehelvede), nytårsaften i Greve... og ellers hygger vi bare!!

Drengene kan nu begge sidde (og blive siddende), de spiser nu 250 g mad med ske morgen, middag og aften  DE ÆDER!!!! De er nede på to flasker mme, og sover stadig natten igennem...

De har begge fået 4 tænder nu, og er begyndt at skære dem imod hinanden (den værste lyd der findes)

Jeg/vi vil bare ønske jer alle et rigtig godt nytår  og tak for endnu en dejlig måned herinde!!!

Hvor bliver de bare store! Men som altid nogle skønne skønne billeder. (:

Dem i sneen er bare gode af jer alle 4 og dem hvor de er i bad også. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Vidunderligeunger

DEEEEJLIG DEJLIG! 

Anmeld

6. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

uuuuuuuuuhhhh men det vil jeg jo gerne

Ja det ville jeg også men manden var ikke så god 2. gang

Anmeld

6. januar 2011

signe.

årh hvor er de bare babylækre-smækre! og må jeg lige have lov at tilføje, at hvor er du altså også bare flot!

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

Mums hvor er de dejlige...

Anmeld

6. januar 2011

Malene84

Mor-til-Hasse skriver:

årh hvor er de bare babylækre-smækre! og må jeg lige have lov at tilføje, at hvor er du altså også bare flot!

årh se det var da det sødeste indlæg  taaaaaaaak, det er ikke tit man får det af vide. Du har reddet min dag

Anmeld

6. januar 2011

Malene84

taaaaaaaaaaaak alle sammen  I gør det til en sand fornøjelse at sætte billeder herind.

Anmeld

6. januar 2011

signe.

Malene84 skriver:

årh se det var da det sødeste indlæg  taaaaaaaak, det er ikke tit man får det af vide. Du har reddet min dag

Velbekomme da synes da lige jeg ville fortælle det, når jeg nu syntes det

Anmeld

7. januar 2011

Sakris

Hvor er de gode de billeder. Og de er helt fantastiske hvor i ligger i sneen! Det er lige til billedvæggen

Du har sgu nogle lækre drenge!

Anmeld

7. januar 2011

Malene84

Sakris skriver:

Hvor er de gode de billeder. Og de er helt fantastiske hvor i ligger i sneen! Det er lige til billedvæggen

Du har sgu nogle lækre drenge!

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.