Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op hvor de ligner faren smiler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de skønne..
Kan se du har fået badekaret.. Gid det var mig..
Lækre drenge Malene!!!! De minder meget om mine
Det ser sjovt ud på det første billede hvor de er i bad.... Lige først troede jeg at ham til højre havde en tatovering på overarmen, men så ku jeg da godt se at det bare var et vandsprøjt
Skønt billede det hvor du ligger i sneen med en dreng på hver side.
Laulund87 skriver: De kommer da vist til at knuse nogle pigehjerter når de bliver lidt ældre
De kommer da vist til at knuse nogle pigehjerter når de bliver lidt ældre
taaaak - det lyder forkert, men det håber jeg da! ha ha
betiinsen skriver: nååh de er skønne
nååh de er skønne
sødt af dig - tusind tak
kitty skriver: Dejlige billeder. Og 8 mdr hvor blev de lige af? Det er gået stærkt! Dejligt billede af jer alle 4 i sneen! Lige til at ramme ind!
Dejlige billeder. Og 8 mdr hvor blev de lige af? Det er gået stærkt!
Dejligt billede af jer alle 4 i sneen! Lige til at ramme ind!
Ja det er vildt som tiden flyver... Jaaaa... kæresten og jeg har været sammen 3 år i morgen, håber han har lyttet (ville være godt at have hængende)
Malene84 skriver: Hej skønne piger, Ja så blev drengene 8 måneder før jublede vi når der var gået en måned, fordi tiden føltes meeeeeget lang, nu er vi ved at blive gråhårede over tanken om at det går så stærkt!!! Nååå... den sidste måned har vi været til jul på Bornholm (i snehelvede), nytårsaften i Greve... og ellers hygger vi bare!! Drengene kan nu begge sidde (og blive siddende), de spiser nu 250 g mad med ske morgen, middag og aften DE ÆDER!!!! De er nede på to flasker mme, og sover stadig natten igennem... De har begge fået 4 tænder nu, og er begyndt at skære dem imod hinanden (den værste lyd der findes) Jeg/vi vil bare ønske jer alle et rigtig godt nytår og tak for endnu en dejlig måned herinde!!!
Hej skønne piger,
Ja så blev drengene 8 måneder før jublede vi når der var gået en måned, fordi tiden føltes meeeeeget lang, nu er vi ved at blive gråhårede over tanken om at det går så stærkt!!!
Nååå... den sidste måned har vi været til jul på Bornholm (i snehelvede), nytårsaften i Greve... og ellers hygger vi bare!!
Drengene kan nu begge sidde (og blive siddende), de spiser nu 250 g mad med ske morgen, middag og aften DE ÆDER!!!! De er nede på to flasker mme, og sover stadig natten igennem...
De har begge fået 4 tænder nu, og er begyndt at skære dem imod hinanden (den værste lyd der findes)
Jeg/vi vil bare ønske jer alle et rigtig godt nytår og tak for endnu en dejlig måned herinde!!!
De er bare så lækre dine børn !
Sofia skriver: Smukke billeder, det sidste af jer alle 4 er jo lige i øjet
Smukke billeder, det sidste af jer alle 4 er jo lige i øjet
Mange, mange tak
B&J skriver: så dejlige de to er.. sikke nogle solstråler...
så dejlige de to er.. sikke nogle solstråler...
jannebjerre skriver: uhhh har sådan glædet mig til der kom et 8mdrs spam af de to lækkerbidskner... Og de er bare så lækre... Er de egentlig enæggede??
uhhh har sådan glædet mig til der kom et 8mdrs spam af de to lækkerbidskner...
Og de er bare så lækre...
Er de egentlig enæggede??
Hvor er det bare sødt skrevet - tuuuusind tak Dejligt du gider følge med!!! Nej de er ikke enæggede, de er nat og dag på ALLE områder!!! meget underligt, at man kan få sååå forskellige børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128