Tidlig/tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

RiUL

MaybeMe skriver:

Jeg var til trykhedsscanning da jeg var 7+2. Der kunne man tydeligt se hjerteblink, og det blev mere virkeligt

Jeg har nu også været til NF, og det er gået meget mere op for mig...

Men det er nu ikke blevet helt virkeligt endnu... Meget underlig følelse Mon det blir bedre i februar efter køns- og misdannelsesscanningerne??

Ellers går det vel op for mig når jeg har den lille i armene  

Okay, så håber jeg også at der er noget at se når jeg skal scannes den 17.

Hvor vildt at du heller ikke helt har forstået det endnu Mon jeg også får det sådan? hehe

Uh hvor spændende, der er ikke længe til den næste scanning så Blir spændende hvad der gemmer sig i din mave

Ja, det gør det nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Happiness

ri.ul skriver:

Okay, så håber jeg også at der er noget at se når jeg skal scannes den 17.

Hvor vildt at du heller ikke helt har forstået det endnu Mon jeg også får det sådan? hehe

Uh hvor spændende, der er ikke længe til den næste scanning så Blir spændende hvad der gemmer sig i din mave

Ja, det gør det nok

Ja, men kan jo også være det går lidt hurtigere op for dig

Men ja skal til kønsscanning d. 2/2 Så det glæder vi os til. Og så MD d. 14/2. Så skal der også bare shoppes herefter

Så kan det være at det går op for mig når jeg render rundt som en sindsyg med lyserød eller blå farver...

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

MaybeMe skriver:

Ja, men kan jo også være det går lidt hurtigere op for dig

Men ja skal til kønsscanning d. 2/2 Så det glæder vi os til. Og så MD d. 14/2. Så skal der også bare shoppes herefter

Så kan det være at det går op for mig når jeg render rundt som en sindsyg med lyserød eller blå farver...

Ih hvor bliver det altså spændende  

Glæder mig til at høre hvad I skal ha

Og ja, det kan være det går op for dig der hehe

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

ri.ul skriver:

Haha, du har også prøvet det før jo

Jeg kan godt mærke at der sker noget derinde, men uha, det er svært at tro på  

Jeg skal også snart til 1. lægeundersøgelse, så bliver det nok også mere virkeligt

Jeg troede først det var omkring uge 8-9 stykker at man skal til første lægetjek

Ja jeg har prøvet det før, men da jeg ventede min søn fandt jeg først ud af det i 7-8. uge hehe. Du kan godt nok også tro jeg var nervøs ved første scanning, for jeg var helt sikker på, at det bare slet ikke kunne passe hehe

Ja jeg mærker også en masse uro. Jeg har sådan en trykken lige over skambenet + blæresmerter, men det skyldes at jeg har fået en sart blære. jeg håber dog det kun er her i starten at det er værst med det, for 8 mdr. med det her, puha

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Carina1977 skriver:

Jeg troede først det var omkring uge 8-9 stykker at man skal til første lægetjek

Ja jeg har prøvet det før, men da jeg ventede min søn fandt jeg først ud af det i 7-8. uge hehe. Du kan godt nok også tro jeg var nervøs ved første scanning, for jeg var helt sikker på, at det bare slet ikke kunne passe hehe

Ja jeg mærker også en masse uro. Jeg har sådan en trykken lige over skambenet + blæresmerter, men det skyldes at jeg har fået en sart blære. jeg håber dog det kun er her i starten at det er værst med det, for 8 mdr. med det her, puha

I slutningen af 6. uge, skal jeg til læge, men skal kun ind til sygeplejersken, så mon ikke det er noget blodprøve /urinprøve der skal foregå der? Har jo aldrig prøvet det

Og så skal jeg til lægeundersøgelse i starten af 8.uge Så det passer nok meget godt

Håber at din blære opføre sig ordentligt i de næste måneder 

Anmeld

4. januar 2011

>>Carina<<

ri.ul skriver:

Ja, jeg er Fandt ud af den den 26. december, efter en omgang rod i cyklussen hihi.. Ja, endelig  Hvad med jer?

Fedt. Tillykke. intet held her men mærkelig mens så måske er der også snart held her har da lov at håbe ik?

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Carina1984 skriver:

Fedt. Tillykke. intet held her men mærkelig mens så måske er der også snart held her har da lov at håbe ik?

Jeg krydser i hvert fald stadig fingre for dig 

Anmeld

4. januar 2011

>>Carina<<

ri.ul skriver:

Jeg krydser i hvert fald stadig fingre for dig 

Taaaak

Anmeld

4. januar 2011

Moar2011

heei

havde det ligesom dig, jeg troede heller ikk rigtig på at jeg var gravid, og havde bare behov for at se alt var iorden og hjerte slog. så jeg bestilte tid da jeg var 7+5

rigtig dejlig oplevelse og rigtig sød dame der fortalte og fortalte om det hele. alt var så perfekt.

jeg fik faktisk os beregenet min termin præcis, så isted for 7+5 var jeg kun 6+5

jeg gav 400kr fik et scannings billede og en dvd med den lille på. ikk så meget at se men alt tæller

held og lykke med din

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.