Tidlig/tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

RiUL

Heidi-ra skriver:

Det er helt klart også rart at se der er liv derinde .. Man kan tage til scanninger hver uge hvis man fik lov.. Det er dejligt betryggende..

Ja de kan se det ret hurtigt hvor langt du præcis er henne.. De måler fosteret fra ende til anden også regner computeren det selv ud...

Det kan dog godt svinge nogle dage fra den ene scanning til den anden.. Fra min første til min næste scanning ændrede det sig med en dag men det har jo ingen betydning..

Det er et ret smart system de har ..

Syntes da klart du skal få en scanning hvis du har mulighed for det.. Du vil ikk fortryde

Okay, ja det kunne jeg godt forestille mig Det ville bare blive ret dyrt Haha

Jeg har bestilt tid til en scanning, hvor jeg vil være 7+2. Så er godt nok spændt, der er kun 2 uger til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

RiUL

maria_wt skriver:

Jeg fik en tilbudt en pga rygmarvsbrok i min tidligere graviditet.. Fik den i uge 10.. Resultatet var det her..

Man kan alligevel se meget allerede i 10. uge  

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

ri.ul skriver:

Okay, ja det kunne jeg godt forestille mig Det ville bare blive ret dyrt Haha

Jeg har bestilt tid til en scanning, hvor jeg vil være 7+2. Så er godt nok spændt, der er kun 2 uger til  

JA det er ikke billigt men det er helt klart pengene værd..

Det lyder rigtig spændnede .. Det skal du bestemt glæde dig til... JA de to uger skal nok gå stærkt .. Skal selv til scanning mandag og glæder mig også helt vildt..

Du bliver nok lidt nervøs inden .. Men alt er sikkert som det skal være(:

Anmeld

4. januar 2011

maria_wlt

ri.ul skriver:

Man kan alligevel se meget allerede i 10. uge  

Ja synes det er tydeligt at der er en lille krop og et ben  

Håber der er nok at se den 17 for jer

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Heidi-ra skriver:

JA det er ikke billigt men det er helt klart pengene værd..

Det lyder rigtig spændnede .. Det skal du bestemt glæde dig til... JA de to uger skal nok gå stærkt .. Skal selv til scanning mandag og glæder mig også helt vildt..

Du bliver nok lidt nervøs inden .. Men alt er sikkert som det skal være(:

Okay, hvor langt er du henne?

Ja, er helt sikker på at jeg bliver meget nervøs Puha, men det skal nok gå

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Ja synes det er tydeligt at der er en lille krop og et ben  

Håber der er nok at se den 17 for jer

Ja, lige præcis

Håber jeg også, der står på deres hjemmeside, at det er næsten helt sikkert at se noget når man når de 6 uger

Anmeld

4. januar 2011

>>Carina<<

Weeee er du gravid? det har jeg fuldstændig misset. Så lykkes det endelig tillykke

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Carina1984 skriver:

Weeee er du gravid? det har jeg fuldstændig misset. Så lykkes det endelig tillykke

Ja, jeg er Fandt ud af den den 26. december, efter en omgang rod i cyklussen hihi.. Ja, endelig  Hvad med jer?

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

ri.ul skriver:

Ja, har bestilt samme sted som dig, dog inde i byen

Var så meget i tvivl om jeg ville, så sagde til min kæreste "Du bestemmer", men han vidste ikke helt. Men bliver bare nødt til at se at det er virkeligt Så jeg har bestilt tid, og glæder mig, men er godt nok også nervøs

Det var samme sted jeg fik foretaget kønsscanningen, og de var bare så søde, synes vi fik en rigtig god behandling derinde, så det kan du godt glæde dig til

Anmeld

4. januar 2011

Chr-Hei

ri.ul skriver:

Okay, hvor langt er du henne?

Ja, er helt sikker på at jeg bliver meget nervøs Puha, men det skal nok gå

Er 18+6 idag ... Så kan være jeg er heldig vide hva køn det er mandag

Selvfølgelig går det  Bare vent til bagefter der er du MEGET glad for du gjorde det ..

Held og lykke i hvertfald når du kommer dertil .. Du må da lige skrive om det hele gik godt når du har været derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.