Tidlig/tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Det var samme sted jeg fik foretaget kønsscanningen, og de var bare så søde, synes vi fik en rigtig god behandling derinde, så det kan du godt glæde dig til

Det gør jeg også Rigtig meget Og der er allerede kun 2 uger til hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Carina1977

Jeg har valgt at jeg ikke vil have en tryghedsscanning. jeg kan jo alligevel ikke hverken gøre fra eller til, hvis der er noget galt

Desuden ved jeg at jeg får flere scanninger end andre, da jeg bliver fuldt tæt under en graviditet pga. en stofskiftesygdom jeg har. Jeg blev scannet 5 gange, da jeg ventede min søn

Men jeg forstår altså godt dem der vælger trygheds-scanning

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Heidi-ra skriver:

Er 18+6 idag ... Så kan være jeg er heldig vide hva køn det er mandag

Selvfølgelig går det  Bare vent til bagefter der er du MEGET glad for du gjorde det ..

Held og lykke i hvertfald når du kommer dertil .. Du må da lige skrive om det hele gik godt når du har været derinde

Hvor spændende

Tak for det Skal jeg nok

Anmeld

4. januar 2011

Marco2

Jeg købte én fordi jeg havde aborteret 2 gange og vi stod og skulle på ferie. All-inclusive Havde først tid til nf dagen efter vi var kommet hjem.

Hvis jeg var gravid - med en bæredygtig graviditet - var der visse forholdsregler jeg ville tage på ferien, såsom ikke at drikke alkohol, men hvis det så viste sig når jeg kom hjem og embryoet ikke havde vokset siden uge 6-7 stykker ville det jo være trælst at have "holdt igen" … Så vi valgte en tidlig scanning lige inden afrejse. 

Så jeg har været i uge 9-10 stykker. Før synes jeg der stadig kan ske så meget med embryoet at det kun er et øjebliksbillede man ser. Så det er spild af penge.

AG

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Carina1977 skriver:

Jeg har valgt at jeg ikke vil have en tryghedsscanning. jeg kan jo alligevel ikke hverken gøre fra eller til, hvis der er noget galt

Desuden ved jeg at jeg får flere scanninger end andre, da jeg bliver fuldt tæt under en graviditet pga. en stofskiftesygdom jeg har. Jeg blev scannet 5 gange, da jeg ventede min søn

Men jeg forstår altså godt dem der vælger trygheds-scanning

Nej, sådan har jeg det også Men jeg må bare se at det er rigtigt at jeg er gravid Testede igen, så sent som igår, fordi jeg ikke helt forstår det endnu Men der er i hvert fald intet at tage fejl af på g testen Griner

Anmeld

4. januar 2011

Carina1977

ri.ul skriver:

Nej, sådan har jeg det også Men jeg må bare se at det er rigtigt at jeg er gravid Testede igen, så sent som igår, fordi jeg ikke helt forstår det endnu Men der er i hvert fald intet at tage fejl af på g testen Griner

*lol* jeg har faktisk ikke testet mere end 2 gange og på 2 forskellige dage. De viste begge positiv, så jeg er da ret sikker på den er der  men kan sagtens forstå at det er svært at fatte

Jeg skal op og have tjekket om min blærebetændelse er helt væk i løbet af den her uge, og så vil jeg lige bede dem om at tage en test....bare lige for en sikkerheds skyld hehe  så kan jeg jo også lige så godt få bestilt tid til 1. læge undersøgelse

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Carina1977 skriver:

*lol* jeg har faktisk ikke testet mere end 2 gange og på 2 forskellige dage. De viste begge positiv, så jeg er da ret sikker på den er der  men kan sagtens forstå at det er svært at fatte

Jeg skal op og have tjekket om min blærebetændelse er helt væk i løbet af den her uge, og så vil jeg lige bede dem om at tage en test....bare lige for en sikkerheds skyld hehe  så kan jeg jo også lige så godt få bestilt tid til 1. læge undersøgelse

Haha, du har også prøvet det før jo

Jeg kan godt mærke at der sker noget derinde, men uha, det er svært at tro på  

Jeg skal også snart til 1. lægeundersøgelse, så bliver det nok også mere virkeligt

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

ri.ul skriver:

Det gør jeg også Rigtig meget Og der er allerede kun 2 uger til hehe

Det lige om lidt jo

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Det lige om lidt jo

Ja, faktisk

Anmeld

4. januar 2011

Happiness

Jeg var til trykhedsscanning da jeg var 7+2. Der kunne man tydeligt se hjerteblink, og det blev mere virkeligt

Jeg har nu også været til NF, og det er gået meget mere op for mig...

Men det er nu ikke blevet helt virkeligt endnu... Meget underlig følelse Mon det blir bedre i februar efter køns- og misdannelsesscanningerne??

Ellers går det vel op for mig når jeg har den lille i armene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.