Skal jeg så bare vente...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

WantingBaby2012

babyblyp skriver:

Nej jeg har ingen ægløsning...det er dét der er så pokkers frustrerende!

Ååh nej altså  Tænk at noget der er så ønsket skal være så besværligt at få gjort til virkelighed.

Men hvis man ingen ÆL har, er der så noget man kan gøre? Eller lægen evt.? 

Håber snart at det hele falder på plads og du får ÆL så der kan komme en dejlig lille bebs! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

babyblyp

WantingBaby2011 skriver:

Ååh nej altså  Tænk at noget der er så ønsket skal være så besværligt at få gjort til virkelighed.

Men hvis man ingen ÆL har, er der så noget man kan gøre? Eller lægen evt.? 

Håber snart at det hele falder på plads og du får ÆL så der kan komme en dejlig lille bebs! 

Man kan sætte ægløsning i gang med medicin, men jeg er ikke klar over hvor længe man skal gå førend det er en mulighed. Har hørt et halvt år...men måske der er nogle herinde der ved bedre???

Håber også at det snart lykkedes for dig!

Anmeld

4. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

babyblyp skriver:

Hejsa.

Hvor lang tid gik du uden menstruation før gynækologen ville fremprovokere den med medicin?

Hilsen én som heller ikke får mens....

Vi brugte ½ år fra p-pille stop til jeg fik fremprovokerende og hormoner

Anmeld

4. januar 2011

WantingBaby2012

Nu må det altså snart holde!! I nat var jeg sku oppe og brække mig!  Det har jeg aldrig været før. Og her til morgen havde jeg så meget kvalme og var svimmel men tog afsted på arbejde alligevel. Det skulle jeg så bare aldrig havde gjort. For kvalme og trapper er bestemt ikke nogen gå kombination. Så jeg havde nær kastet op igen, og rystede over hele kroppen. Hvad fa'en sker der med mig??? Lyder det som en graviditet? Tog en test i morges og den er stadig negativ....

Anmeld

4. januar 2011

babyblyp

jcmoller skriver:

Vi brugte ½ år fra p-pille stop til jeg fik fremprovokerende og hormoner

Havde du slet ingen menstruation i det halve år?

Og hvilken type medicin fik du?

Hvad er baggrunden for at du ikke fik mens? PCO/PCOS?

Det var lige en masse spørgsmål!

Anmeld

4. januar 2011

babyblyp

WantingBaby2011 skriver:

Nu må det altså snart holde!! I nat var jeg sku oppe og brække mig!  Det har jeg aldrig været før. Og her til morgen havde jeg så meget kvalme og var svimmel men tog afsted på arbejde alligevel. Det skulle jeg så bare aldrig havde gjort. For kvalme og trapper er bestemt ikke nogen gå kombination. Så jeg havde nær kastet op igen, og rystede over hele kroppen. Hvad fa'en sker der med mig??? Lyder det som en graviditet? Tog en test i morges og den er stadig negativ....

Det kunne da godt lyde som om at du er gravid.

Men, det kan selvfølgelig også bare være at du er blevet syg.

Anmeld

4. januar 2011

liwsmor

WantingBaby2011 skriver:

Hej tøser! 

Nu er der altså snart gået 50 dage siden min sidste mens - og jeg er ved at være godt frustreret over det. Jeg stoppede med p-piller d. 16/11 og fik min mens som forventet. Og siden er den bare ikke dukket op igen. Jeg er fuldstændig gået kold over at "prøve", og tænker bare at det ihvertfald slet ikke bliver til noget, så længe min mens ikke kommer (og der heller ingen positiv test er). 

Er det rigtigt? Har jeg overhovedet den mindste chance for at blive gravid når jeg er på 50. dagen?  er der nogen som selv står/har stået i samme situation?

Tak for jeres svar. Sætter stor pris på det 

mit mens. havde jeg sidst i i okt. og jeg blev først gravid den 3 januar. og der var ikke noget glat det var bare fordi jeg havde stoppet med min p-piller at min krop ikk kunne finde ud af det . så det kan godt være helt normal

Anmeld

4. januar 2011

camillahej

hm, ta det stille og roligt den skal nok komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.