WantingBaby2011 skriver:
Hej tøser!
Nu er der altså snart gået 50 dage siden min sidste mens - og jeg er ved at være godt frustreret over det. Jeg stoppede med p-piller d. 16/11 og fik min mens som forventet. Og siden er den bare ikke dukket op igen. Jeg er fuldstændig gået kold over at "prøve", og tænker bare at det ihvertfald slet ikke bliver til noget, så længe min mens ikke kommer (og der heller ingen positiv test er).
Er det rigtigt? Har jeg overhovedet den mindste chance for at blive gravid når jeg er på 50. dagen?
er der nogen som selv står/har stået i samme situation?
Tak for jeres svar. Sætter stor pris på det 
Heej ...
Vil da lige komme med min lille historie her.. Håber den kan hjælpe lidt på humøret...
Jeg stod i det samme som dig for et halvt år siden.. stoppede med p-piller i ca maj måned. Fik min mens som jeg skulle måneden efter .. Også stoppede jeg med at få den.. Den ugeblev en måned og jeg ville ikke gå til læge for det var sket før.. Min mens kom igen ikk måneden efter og testede stadig positiv... Sagde til min kæreste vi lige skulle vente ydligere fjorten dage inden jeg bestilte tid ved lægen tænkte jeg lige ville teste inden jeg bestilte tid.. Og Bling der var sq en positiv test... Fik så bestilt tid til et lægetjek alligevel med tegn på graviditet..
Kom til lægen som mærkede på mig for se hvor langt jeg var henne og han kunne ikke mærke noget.. Så jeg sku til scanning.. Dette kommer jeg allerede ugen efter og viser sig så jeg er 7+5 henne..
Er nu i uge 18+5 og ALT er som det skal være..
Så tror ikke du ska være så nervøs.. Det kan godt lade sig gøre.. Kan være den bare driller lidt ligesom min.. Men det er ikke sjovt.. Kender jo som sagt til det og man tænker over det hele tiden..
Krydser for du er ligeså heldig som mig...
Håber det hjalp lidt
Anmeld