MosterA skriver:
Kender det Så godt. Jeg stoppede selv med minipiller i juli og havde så mens 2 gange efter det, dog ikke regelmæssigt, men så blev den væk i næsten 3 mdr. 
Jeg gjorde det at jeg fik en tid ved lægen. Hun undersøgte mig, sagde alt var fint og at jeg bare skulle vente, men hvis jeg ville have lidt styr på min cyklus kunne jeg prøve med ægløsningstests. Jeg prøvede mig så lidt frem med æl-test, for kunne jo ikke vide hvornår det var
Pludselig en dag så var der to lige tydelige streger på æl-teste og jeg ringede til kæresten og sagde at nu var det altså nu
. Og sørme om det ikke hjalp, har nu taget to svagt positive graviditetstest og det uden at jeg har nået at få en regelmæssig mens.
Så mit rå; Tjek med lægen om alt er som det skal være, evt. brug æl-test og så ellers bare igang 
God fornøjelse 
Måske skulle vi virkelig prøve de ÆL-teste så??
Har bare tænkt at det var alt for tidligt, og hvis ikke man rammer rigtigt med de test, så kan man jo nå at bruge mange penge på dem. Men som sagt, tror jeg venter til næste uge, og er der stadig ikke sket noget, tager jeg endnu en test, og viser den negativ så må jeg købe nogle ÆL-teste.
Iih er så glad for at der er så mange som vil dele deres erfaringer med mig (og andre i samme situation) Tuuusind tak 
Anmeld