hurtigt hjælp vil død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

SussieThyssen

Henriettemortil4 skriver:

Tak til alle der har skreve..

Prøve af hygge mig med familien har lige lave æbleskiver men alt i mit hovede og krop køre.

Nå de er putte tager jeg den med manden og ringer så også til det nummer pena skrev..

knus hvor er i søde...

Det lyder som en rigtig god ide..og lav dig en god kop stærk kamillete, det virker også beroligende på din stakkels krop.
Du ved hvor vi alle sammen er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Rosa

har snakke med lægevagten osv og en herind fra sødt af hende af ringe til mig..Tak heidi..

Det var rart at høre!  Jeg synes nu stadig du skulle ringe til en hotline for sindslidende... 

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

HVor mange slags piller får du?
Og hvilke slags...hvad hedder de??

kun to slags mod e 4-5 sygesomme.

truxal 37,5 mg pr gang må tag 6 på 25 mg pr gang kan slev styrre det tager fortiden 1½-3 piller på en dag.

så får jeg zopiclone actavis 7,5 mg..

disse har jeg prøve nozina,fluanxol mite,citalopram sandoz og 2 andre jeg ikke kan huske navne på da jeg var ung.

så får jeg diclon 100 mg + 25 mg kodin og kan tag 2 pamol eller ligne også hvis det er. når jeg har migræne anfald som jeg tit har øvøv

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Det var rart at høre!  Jeg synes nu stadig du skulle ringe til en hotline for sindslidende... 

tak skal jeg nok.

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Det lyder som en rigtig god ide..og lav dig en god kop stærk kamillete, det virker også beroligende på din stakkels krop.
Du ved hvor vi alle sammen er. 

har ikke mere kammiliete men sandt det fik jeg hver aften på sygehuse

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rolig i skal ikke være bange tager skam ikke mit eget liv selvom tanken om det fylder meget i mit hovede til tider..Især i dag..

Men for H jeg er mor og en god mor syntes jeg + mange også siger det og ellers have jeg dem jo ikke her hos mig + taget valge om mine datter flytte til sin far en tid (hun flytte den 1 juni det håreste valg i mit liv men det bedste pt for hende mors lille og enste pige håber hun ville kunne forstå hvorfor jeg gjorede som jeg gjorede en dag).Da hun kraver meget/ ca for 3 børn og meget dårlig sprog især og der er dagbog på hende hverdag skal vi skrive i den + hun har talepadagog og støtteperson på i børnehaven tro mine børn og deres ting/mit liv og min barndom er det er fyler så meget så jeg har det som jeg har det...

græderrrrrrrrrrrrrrrr må heller få tøre øjne og puttet mine børn..savner min datter nu efter det indlæg..

Anmeld

2. januar 2011

Lone Jakobsen

puha det lyder sørme ikke til at du har det nemt

Anmeld

2. januar 2011

Bondepigen

Rolig i skal ikke være bange tager skam ikke mit eget liv selvom tanken om det fylder meget i mit hovede til tider..Især i dag..

Men for H jeg er mor og en god mor syntes jeg + mange også siger det og ellers have jeg dem jo ikke her hos mig + taget valge om mine datter flytte til sin far en tid (hun flytte den 1 juni det håreste valg i mit liv men det bedste pt for hende mors lille og enste pige håber hun ville kunne forstå hvorfor jeg gjorede som jeg gjorede en dag).Da hun kraver meget/ ca for 3 børn og meget dårlig sprog især og der er dagbog på hende hverdag skal vi skrive i den + hun har talepadagog og støtteperson på i børnehaven tro mine børn og deres ting/mit liv og min barndom er det er fyler så meget så jeg har det som jeg har det...

græderrrrrrrrrrrrrrrr må heller få tøre øjne og puttet mine børn..savner min datter nu efter det indlæg..

Selvfølgelig er du en god mor. Det kan man skam godt være selv om man har det rigtig skidt...heldigvis da. Godt at høre du ikke vil Skade dig selv.Håber du får noget ordenlig hjælp!

Anmeld

3. januar 2011

H+S Skjolgborg.

bondepigen skriver:

Selvfølgelig er du en god mor. Det kan man skam godt være selv om man har det rigtig skidt...heldigvis da. Godt at høre du ikke vil Skade dig selv.Håber du får noget ordenlig hjælp!

takker... har det lige dårlig her til morgen har snakke med sygeplejesken og min støtteperson.. min støtteperson kigge nok ind i eftermiddag..

jeg ryster osv skal ned og besøg tobias,s vuggestue pyha...

Anmeld

3. januar 2011

Bondepigen

takker... har det lige dårlig her til morgen har snakke med sygeplejesken og min støtteperson.. min støtteperson kigge nok ind i eftermiddag..

jeg ryster osv skal ned og besøg tobias,s vuggestue pyha...

Godt du får besøg af din støtteperson i eftermiddag. Er det ikke muligt at flytte din aftale med vuggestuen..nu ved jeg jo slet ikke hvad du skal der, eller måske bare aflyse.... Hvis du har det så skidt... Håber du får en god snak med din støtteperson og hun/han kan Hjælpe dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.