hurtigt hjælp vil død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.414 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

er så træt af min sygdomme.panik angst stress mindre dep og personlighedsforstyrrelse...

hverdag er en kamå syntes jeg spænder,ryster hovede køre runt sover 2-3 timer af gangen og bange for af falde om have mange anfald som barn med af falde om ligge syg så snart jeg rejste mig op falde jeg om og det hele kørterundt forand mine øjne skid,tisse og kaste bare op i seng osv.Jeg er så bange for det sker igen.

Har haft rigtigt mange tur hele julen her ja og op til..

er så ked har ikke lyst til live når jeg har det sådan gher som er tit 2-4 gang om dagen af og til heledagen.Har bare lyst til af grave mig ned.

kan ikke få fat i nogle af snakke med om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

sarahf

Henriettemortil4 skriver:

er så træt af min sygdomme.panik angst stress mindre dep og personlighedsforstyrrelse...

hverdag er en kamå syntes jeg spænder,ryster hovede køre runt sover 2-3 timer af gangen og bange for af falde om have mange anfald som barn med af falde om ligge syg så snart jeg rejste mig op falde jeg om og det hele kørterundt forand mine øjne skid,tisse og kaste bare op i seng osv.Jeg er så bange for det sker igen.

er så ked har ikke lyst til live når jeg har det sådan gher som er tit 2-4 gang om dagen af og til heledagen.Har bare lyst til af grave mig ned.

min mand har angst, stress, og større dep hvis du vil vil jeg da gerne snakke med dig

Anmeld

2. januar 2011

Janni.

Kan desværre ikke hjælpe dig, men dette er så alvorlig en tråd, at jeg ikke vil gå uden at give dig en krammer 

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

p.s elsker min 3 børne vildt meget gør pisse ondt de holde mig sgu tilbage for ikke af død.Men er så bange ked og især bange for jeg midste selvkontrolen og en dag gør det af med mig selv

Anmeld

2. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Hej, det lyder som om du har det rigtig skidt.

Jeg synes du skal ringe til SIND-linjen på dette nummer 35 36 26 00.

Så kan du få en snak med dem derinde omkring hvordan du har det.

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Buito skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men dette er så alvorlig en tråd, at jeg ikke vil gå uden at give dig en krammer 

tak...Mente der var nået akut nummer hvor man kunne snakke med nogle om hvordan man har det..Lægevagten kunne ikke hjælp mig anden af sige jeg skulle tag nogle piller prøve af slappe af hvile eller lave nået andet også ringe i morgen til min læge på sygehuse.Min sygplejske eller kontaktperson. skal snart til psykolog på trisdag også i en gruppe håber det vil hjlælp mig..

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rikke&Liam skriver:

Hej, det lyder som om du har det rigtig skidt.

Jeg synes du skal ringe til SIND-linjen på dette nummer 35 36 26 00.

Så kan du få en snak med dem derinde omkring hvordan du har det.

tak ja mega skidt over vejre små snit med en kniv eller en smøg på min arme lige nu (igen) laver dem ikke dybe som nogle syge gør har ikke de vilde are efter det...

tak for nummer...

knusss

Anmeld

2. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

tak ja mega skidt over vejre små snit med en kniv eller en smøg på min arme lige nu (igen) laver dem ikke dybe som nogle syge gør har ikke de vilde are efter det...

tak for nummer...

knusss

Synes du skal ringe ind med det samme. Det er mærkeligt at lægevagten ikke har givet dig nummeret da du ringede.

Er din mand ikke hjemme, så du kan snakke lidt med ham. Eller noget andet familie?

Nogle gange er en samtale altså bedre end piller. Jeg har selv en mor der har lidt af depression de sidste 6 år. Så kender lidt til det.

Håber du får det bedre

Anmeld

2. januar 2011

Rosa

tak for nummer...

knusss

Du skal virkelig se at få ringet til nogen som kan komme og være sammen med dig LIGE NU!!! Ellers så send mig din adresse og telefonnummer på en pb så jeg kan sende nogen, for de tanker der er rigtig farlige, og jeg / vi kan ikke sidde og vide at du har det sådan uden at gøre noget.

Er du alene hjemme? Hvor er ungerne og din mand?

Har du en veninde eller nabo der kunne komme forbi og holde dig emd selskab?

Anmeld

2. januar 2011

Tulle28

Jeg vil ikke forlade tråden uden at have sendt dig et stort Det lyder som om du har det meget dårligt - men TÆNK på dine børn og hvad det gør ved dem. Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men børn opfatter meget mere end man tror.

Jeg synes ikke du skal vente med at ringe til nogen til i morgen eller på tirsdag - ligger der ikke en psykiatrisk skadestue i nærheden af hvor du bor?

Kram Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.