hurtigt hjælp vil død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Musen201284 skriver:

Du får lige en KÆMPE

Håber alt løser sig for dig 

tak.

Skal desværre leve med det på godt og ondt altid.

Men håber da snart det er mest op ind ned igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rosa skriver:

Henriette, er du ikke sød at ringe alligevel? Du kunne evt gå ind i et rum hvor børnene ikke kan høre dig? Måske vil de ikke indlægge dig, men du kunne i det mindste snakke med en professionel om det?

har snakke med lægevagten osv og en herind fra sødt af hende af ringe til mig..Tak heidi..

Anmeld

2. januar 2011

SussieThyssen

Først får du et stort, stort kram.
Jeg har haft den slags tæt inde på livet igennem hele mit liv på flere forskellige måder.
Utroligt at det danske sundhedsvæsen ikke kan tage et psykisk sygt menneskes råb om hjælp alvorligt.
Kære ven.
Der bliver foreslået så meget, men skriv...skriv herinde.
Del dine tanker med os, hvis du mener, du ikke kan få hjælp før i morgen.
Så bliv herinde på debatten og skriv.
Skriv alt hvad der falder dig ind.
Vi skal nok være her og lytte og svare.
Jeg vil tænde et lys for dig og sende ro og kærlighed til dig.
At have det så skidt som du har det er forfærdeligt, og jeg kan se alene på den måde du skriver, hvor meget din stakkels hjerne kører i ring. Jeg håber, du hurtigt kan komme i noget medicinsk behandling og få noget samtaleterapi, så du kan få ro.
Jeg sender dig 1000 kærlige hilsener

Sussie

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Sees. skriver:

Jeg forstår godt din frustation - Jeg har selv været langt nede det sidste stykke tid, og det er absolut ikke sjovt!
Jeg kastede op efter hvert måltid, og i løbet af 6 uger har jeg tabt 14 kilo.
Jeg kastede ikke op, ved at stikke to fingre i halsen, det kom helt af sig selv.

Men husk lige:
"INTET ER SÅ SKIDT, AT DET IKKE ER GODT FOR NOGET!"

Du har 3 vidunderlige børn, som elsker dig - Elsker dig for den DU er. Syg eller ej!
Dine børn har dig som forbillede - Dine børn har brug for din kærlighed. INTET kan erstatte en mors kærlighed, til sine børn..
.. Eller børns kærlighed til deres mor, for den sags skyld!!

Du bliver nød til at ringe til nærmeste psykiatiske skadestue, og sige at du har brug for hjælp!
Måske indlægge dig selv, så du kan få nogle profesionelle at snakke med - Og derefter kan de sætte dig igang med et forløb.
Og hvis de afviser dig, så bliv ved med at presse på.
Det er IKKE for sjovt at man henvender sig til sådan et sted.
Det er IKKE en svaghed at gøre sådan - Det er et STORT tegn på styrke, når man hjælper sig selv.

STORT KRAM!
Jeg håber du snart får det bedre..

Tak søde.

jeg har snakke med lægevagten og andre i dag.

Jeg er i behandlingen piller og samtaler og sygehuse har meldt ud af det ikke er løsningen om jeg er indlagt eller er alene eller ej.. jeg har en kontaktperson en sygeplejske og en læge og torsdag skal jeg til pysykolog min sygeplejske har teste mig for HADH som jeg ikke har pysykologen men jeg har en masse og har nået tramer stress forstryrrelse pga min opvækst. 

Tro det ca staves sådan/siges sådan.

skal have piller resten af mit liv efterbehov og samtaler sikkert også

Knus

Anmeld

2. januar 2011

Sees

Henriettemortil4 skriver:

Tak søde.

jeg har snakke med lægevagten og andre i dag.

Jeg er i behandlingen piller og samtaler og sygehuse har meldt ud af det ikke er løsningen om jeg er indlagt eller er alene eller ej.. jeg har en kontaktperson en sygeplejske og en læge og torsdag skal jeg til pysykolog min sygeplejske har teste mig for HADH som jeg ikke har pysykologen men jeg har en masse og har nået tramer stress forstryrrelse pga min opvækst. 

Tro det ca staves sådan/siges sådan.

skal have piller resten af mit liv efterbehov og samtaler sikkert også

Knus

Hvis DU føler dig mere tryg ved at være indlagt et lille stykke tid, så er det da en løsning!!!
For fanden hvor gør det mig vred sådan noget .. Jeg ringede selv til psykiatisk skadestue, da jeg var allermest nede, fordi jeg havde brug for at snakke med en, meget hurtigt.
Men desværre fik jeg den besked at hvis jeg ikke var selvmordstruet, så kunne de intet gøre.
Det er så latterligt, vores system!

Men godt du får noget hjælp, ihvertfald!

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Først får du et stort, stort kram.
Jeg har haft den slags tæt inde på livet igennem hele mit liv på flere forskellige måder.
Utroligt at det danske sundhedsvæsen ikke kan tage et psykisk sygt menneskes råb om hjælp alvorligt.
Kære ven.
Der bliver foreslået så meget, men skriv...skriv herinde.
Del dine tanker med os, hvis du mener, du ikke kan få hjælp før i morgen.
Så bliv herinde på debatten og skriv.
Skriv alt hvad der falder dig ind.
Vi skal nok være her og lytte og svare.
Jeg vil tænde et lys for dig og sende ro og kærlighed til dig.
At have det så skidt som du har det er forfærdeligt, og jeg kan se alene på den måde du skriver, hvor meget din stakkels hjerne kører i ring. Jeg håber, du hurtigt kan komme i noget medicinsk behandling og få noget samtaleterapi, så du kan få ro.
Jeg sender dig 1000 kærlige hilsener

Sussie

Tak søde Sussi...

Jeg er i behandlingen og været det siden min lille søn var ca 2-3 mdr + i 2007 også og mange andre gange igellem mit liv også pysikater psykolog indlagt ja nok ca 10-12 gange siden 2007.Fra juli 2007 og frem til jeg fik min søn har det gået meste godt/gode dag pyha for det men ja jeg hved ikke de sagde så jeg have fødsel dep overi så ikke og nu siger de jeg ikke har som så en dep men ligne..Jeg får piller kan tag på til 6 på 25 mg pr dag + en sove pille..jeg tager så 1½ beroligen af gangen så det er ikke 25 mg men 37,5 mg de prøve nemlig med 50 mg 3 gang om dagen da jeg var indlagt her i sep og jeg blev så skæv osv så derfor 37,5 mg de tager ikke meget af tingenpå mig men lidt nedsætter de der tanker om selvmord pyha for det men ville gerne have den uro rysteri snori og det med jeg føler jeg er lige hved af falde om væk også..

Knus

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Sees. skriver:

Hvis DU føler dig mere tryg ved at være indlagt et lille stykke tid, så er det da en løsning!!!
For fanden hvor gør det mig vred sådan noget .. Jeg ringede selv til psykiatisk skadestue, da jeg var allermest nede, fordi jeg havde brug for at snakke med en, meget hurtigt.
Men desværre fik jeg den besked at hvis jeg ikke var selvmordstruet, så kunne de intet gøre.
Det er så latterligt, vores system!

Men godt du får noget hjælp, ihvertfald!

nemlig lige deres ord til mig også...

Tak ..

Knus

Anmeld

2. januar 2011

Pena

er så træt af min sygdomme.panik angst stress mindre dep og personlighedsforstyrrelse...

hverdag er en kamå syntes jeg spænder,ryster hovede køre runt sover 2-3 timer af gangen og bange for af falde om have mange anfald som barn med af falde om ligge syg så snart jeg rejste mig op falde jeg om og det hele kørterundt forand mine øjne skid,tisse og kaste bare op i seng osv.Jeg er så bange for det sker igen.

Har haft rigtigt mange tur hele julen her ja og op til..

er så ked har ikke lyst til live når jeg har det sådan gher som er tit 2-4 gang om dagen af og til heledagen.Har bare lyst til af grave mig ned.

kan ikke få fat i nogle af snakke med om det.

Hej

Jeg vil virkelig råde dig til at ringe til noget der hedder Fønix huset. Ligger godt nok i Esbjerg, men de er der altid til at snakke med. Jeg har brugt dem nogle gange. De er gode til lige at få tingene på plads i hovedet, og evt råde dig til hvor du kan få hjælp, da de ikke er psykologer el.l.

Tlf er 76164976. De er virkelig søde og du er anonym.

Håber du vil tænke over det.

Anmeld

2. januar 2011

SussieThyssen

Tak søde Sussi...

Jeg er i behandlingen og været det siden min lille søn var ca 2-3 mdr + i 2007 også og mange andre gange igellem mit liv også pysikater psykolog indlagt ja nok ca 10-12 gange siden 2007.Fra juli 2007 og frem til jeg fik min søn har det gået meste godt/gode dag pyha for det men ja jeg hved ikke de sagde så jeg have fødsel dep overi så ikke og nu siger de jeg ikke har som så en dep men ligne..Jeg får piller kan tag på til 6 på 25 mg pr dag + en sove pille..jeg tager så 1½ beroligen af gangen så det er ikke 25 mg men 37,5 mg de prøve nemlig med 50 mg 3 gang om dagen da jeg var indlagt her i sep og jeg blev så skæv osv så derfor 37,5 mg de tager ikke meget af tingenpå mig men lidt nedsætter de der tanker om selvmord pyha for det men ville gerne have den uro rysteri snori og det med jeg føler jeg er lige hved af falde om væk også..

Knus

HVor mange slags piller får du?
Og hvilke slags...hvad hedder de??

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Tak til alle der har skreve..

Prøve af hygge mig med familien har lige lave æbleskiver men alt i mit hovede og krop køre.

Nå de er putte tager jeg den med manden og ringer så også til det nummer pena skrev..

knus hvor er i søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.