hurtigt hjælp vil død...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

bette

puha sikke de er da ikke rart at have det sådan..

er du alene lige nu?

synes bestemt du skal ringe til akut pyskiatisk afdeling eller lign..

håber virkelig du er okay.. ¨'jeg har selv været der så du skriver bare til mig hvis du har brug for en snak.. og kan også sende dig mit mobil nummer hvis det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

bette skriver:

puha sikke de er da ikke rart at have det sådan..

er du alene lige nu?

synes bestemt du skal ringe til akut pyskiatisk afdeling eller lign..

håber virkelig du er okay.. ¨'jeg har selv været der så du skriver bare til mig hvis du har brug for en snak.. og kan også sende dig mit mobil nummer hvis det er..

tak knus..

det er ikke rart nej..

jeg kan ikke lige ringe nu vi har mine to børne og min bonus søn her..

må vente lidt..

er ikke alene.. men det er lige megte om jeg er det eller ej..

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

sarahf skriver:

min mand har angst, stress, og større dep hvis du vil vil jeg da gerne snakke med dig

tak sødt af dig

et H disse sygdomme her

knus

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Rikke&Liam skriver:

Synes du skal ringe ind med det samme. Det er mærkeligt at lægevagten ikke har givet dig nummeret da du ringede.

Er din mand ikke hjemme, så du kan snakke lidt med ham. Eller noget andet familie?

Nogle gange er en samtale altså bedre end piller. Jeg har selv en mor der har lidt af depression de sidste 6 år. Så kender lidt til det.

Håber du får det bedre

jo det er han.Men det er lige meget om jeg alene med børn eller han er der det kommer bare.....

pisse iii ønsker indgang det her for min væreste fjene...

Anmeld

2. januar 2011

H+S Skjolgborg.

VILLE IKKE GØRE DET.JA OG SLET IKKE MENS DE ER HER HJEMME.

MINE BØRN OG STEEN BETYDER ALT I MIT LIV.

MEN TANKEN ER DER DERFOR RYDER JEG OP NU SKRIVER MED JER OSV NU..

Anmeld

2. januar 2011

Pipsle2012

Du får lige en KÆMPE

Håber alt løser sig for dig 

Anmeld

2. januar 2011

Rosa

VILLE IKKE GØRE DET.JA OG SLET IKKE MENS DE ER HER HJEMME.

MINE BØRN OG STEEN BETYDER ALT I MIT LIV.

MEN TANKEN ER DER DERFOR RYDER JEG OP NU SKRIVER MED JER OSV NU..

Henriette, er du ikke sød at ringe alligevel? Du kunne evt gå ind i et rum hvor børnene ikke kan høre dig? Måske vil de ikke indlægge dig, men du kunne i det mindste snakke med en professionel om det?

Anmeld

2. januar 2011

Sees

Jeg forstår godt din frustation - Jeg har selv været langt nede det sidste stykke tid, og det er absolut ikke sjovt!
Jeg kastede op efter hvert måltid, og i løbet af 6 uger har jeg tabt 14 kilo.
Jeg kastede ikke op, ved at stikke to fingre i halsen, det kom helt af sig selv.

Men husk lige:
"INTET ER SÅ SKIDT, AT DET IKKE ER GODT FOR NOGET!"

Du har 3 vidunderlige børn, som elsker dig - Elsker dig for den DU er. Syg eller ej!
Dine børn har dig som forbillede - Dine børn har brug for din kærlighed. INTET kan erstatte en mors kærlighed, til sine børn..
.. Eller børns kærlighed til deres mor, for den sags skyld!!

Du bliver nød til at ringe til nærmeste psykiatiske skadestue, og sige at du har brug for hjælp!
Måske indlægge dig selv, så du kan få nogle profesionelle at snakke med - Og derefter kan de sætte dig igang med et forløb.
Og hvis de afviser dig, så bliv ved med at presse på.
Det er IKKE for sjovt at man henvender sig til sådan et sted.
Det er IKKE en svaghed at gøre sådan - Det er et STORT tegn på styrke, når man hjælper sig selv.

STORT KRAM!
Jeg håber du snart får det bedre..

Anmeld

2. januar 2011

Bondepigen

Det er så slemt mens det står på... Men det går over igen og du KAN få hjælp, så du slipper tankerne om, at du gerne vil dø. Du må for Guds skyld IKKE skade dig selv, eller det der er værre. Jeg har haft det som dig, for bange til at leve, men jeg lever heldigvis endnu og har det godt! du skal tale med din egen læge, og evt. tage din mand med som kan understrege for lægen, hvor slemt du har det, så kan du få noget medicin som du kan tage akut, som virker efter 5-10 min. men du skal osse have nogen at snakke med, om det så er egen læge eller psykolog/psykiater er underordnet, bare det er en der tager dig alvorligt og vil gøre noget for at hjælpe dig.Rejs dig op og løb på stedet, når du får de angst ture der...forestil dig at du løber hen til en du er 100 % tryg ved, eller at du løber til en tid i dit liv, hvor du har været 100% tryg! Det hjælper!

Anmeld

2. januar 2011

Bondepigen

Sees. skriver:

Jeg forstår godt din frustation - Jeg har selv været langt nede det sidste stykke tid, og det er absolut ikke sjovt!
Jeg kastede op efter hvert måltid, og i løbet af 6 uger har jeg tabt 14 kilo.
Jeg kastede ikke op, ved at stikke to fingre i halsen, det kom helt af sig selv.

Men husk lige:
"INTET ER SÅ SKIDT, AT DET IKKE ER GODT FOR NOGET!"

Du har 3 vidunderlige børn, som elsker dig - Elsker dig for den DU er. Syg eller ej!
Dine børn har dig som forbillede - Dine børn har brug for din kærlighed. INTET kan erstatte en mors kærlighed, til sine børn..
.. Eller børns kærlighed til deres mor, for den sags skyld!!

Du bliver nød til at ringe til nærmeste psykiatiske skadestue, og sige at du har brug for hjælp!
Måske indlægge dig selv, så du kan få nogle profesionelle at snakke med - Og derefter kan de sætte dig igang med et forløb.
Og hvis de afviser dig, så bliv ved med at presse på.
Det er IKKE for sjovt at man henvender sig til sådan et sted.
Det er IKKE en svaghed at gøre sådan - Det er et STORT tegn på styrke, når man hjælper sig selv.

STORT KRAM!
Jeg håber du snart får det bedre..

Helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.