Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En sur opdatering til listen:
Amjans
(meget nedsat sædk)
Rigshospitalet
2. ICSI
??
ÆU: 6
ÆO: 0
Har lige til morgen fået at vide at kun 3 af de 6 æg de tog ud i torsdags var modne - De foretog ICSI på disse 3 (efter at have ledt med lys og lygte efter sædceller) men INGEN har delt sig. Det var vores 2. forsøg og lægen siger at det ikke er realistisk for os at prøve igen. Jeg fik hende overtalt til et sidste forsøg - Men når de næsten ikke kan finde nogle sædceller - Skal vi så prøve donor insemination i stedet; som lægen opfordrede os til? Ååhh jeg ved ikke hvad vi skal gøre! Min mand var i starten ikke overhovedet stemt for donorsæd, men nu er han mere åben - Vi vil bare så gerne have et barn!Jeg er så forvirret!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
amjans skriver: En sur opdatering til listen: Amjans (meget nedsat sædk) Rigshospitalet 2. ICSI ?? ÆU: 6 ÆO: 0 Har lige til morgen fået at vide at kun 3 af de 6 æg de tog ud i torsdags var modne - De foretog ICSI på disse 3 (efter at have ledt med lys og lygte efter sædceller) men INGEN har delt sig. Det var vores 2. forsøg og lægen siger at det ikke er realistisk for os at prøve igen. Jeg fik hende overtalt til et sidste forsøg - Men når de næsten ikke kan finde nogle sædceller - Skal vi så prøve donor insemination i stedet; som lægen opfordrede os til? Ååhh jeg ved ikke hvad vi skal gøre! Min mand var i starten ikke overhovedet stemt for donorsæd, men nu er han mere åben - Vi vil bare så gerne have et barn!Jeg er så forvirret!
Synes da klart at donorsæd er vejen... Havde ikke fundet mig i aldrig at få børn hvis man kunne bruge donor... Er villig til at bruge ægdonor også, hvis det er det der skal til... Det er jo ikke DNA der gør en til gode forældre...
ønskebarn74 skriver: Synes da klart at donorsæd er vejen... Havde ikke fundet mig i aldrig at få børn hvis man kunne bruge donor... Er villig til at bruge ægdonor også, hvis det er det der skal til... Det er jo ikke DNA der gør en til gode forældre...
Jeg er så enig!! DNA betyder intet for, om man bliver en god forældre
Lige en opdatering til listen herfra:
Vores første IVF-forsøg endte med en biokemisk graviditet
Vi afventer nu vores første fryseforsøg
Lisbeth
Øv sikke en træls besked.
Men ville også som de andre vælge en doner hvis det skulle blive nødvendigt for at blive forældre.
ægudtagning IMORGEn d. 19 feb, æg oplægning Mandag d. 21 feb
en lille update
Chiggi - ÆU 9/2 - ÆO 12/2 - 2 æg op, 0 frys - negativ BP 23/2
Afventer nyt ISCI..
Update - første IUI-H aflyst pga for mange æg - hele syv styk.
Venter nu på mens så vi kan komme igang igen
er ikke lige hjemme ved min egen computer for tiden, men skal nok opdatere når jeg kommer hjem i weekenden.
Jeg fik mens i dag og skal forhåbelig starte med nedregulering i løbet af marts
Vil også rigtig gerne på listen:
nielsen80, uforklarlig barnløs, 5 forsøg med pregnyl + hjemmerul, 2IUI-H, og er i gang med første IVF - ÆU 28/2, forhåbentlig ÆO 2/3. Testdag 16/3. Vi er i behandling ved ivf-syd i fredericia.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128