Opdaterings tråd BIB-listen Jan. 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Miss BananaHammock

Første IUI på brædstrup. Startede på pergotime fredag (3 cyklus dag), sidste pille idag. Skanning på søndag. Hvis det er pænt, går jeg udfra inseminering 2 dage efter. Test dag må så være ca. 22/3.

Krydser fingre for at scanning søndag siger GO!

Har prøvet i 26 måneder, og har fået følgende undersøgelser:

- sædtest: Rigtig fin

- test for ÆL: Fin

Har aldrig haft underlivsbetændelse eller lignende, så de vil først scanne æggeleder efter 2 forsøg med insemination.

Er vel det man betegner som ufrivillige, uforklarlige, meget utoldmodige barnløse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

mortilbasse

ønskebarn74 skriver:

Her skriver i Brugernavn, årsag til infertilitet, antal forsøg og hvilken type, Scannings dato og følgende opdate med antal æg folikler, Inseminations dato og update med hvor mange sædceller, dato æg udtagning og update på hvor mange der var, Dato æg oplægning og update på hvor mange lagt op og i fryseren el. aflysning og til sidst test dag og update med resultat... I næste måned tilføjer skal jeg ikke bruge brugernavn og årsag, kun resten...

HER SKRIVES KUN OPDATERINGER.. DET GØR DET NEMMERE FOR MIG AT FINDE UD AF DET...

Held og lykke alle sammen!!!

Lene

mortilbasse

ÆU: 14

ÆO: 1

TESTDAG: 23/3

Anmeld

19. marts 2011

baby84

lige en update til listen

æu 17

æo 1

frys 7

testdag 01.04

Anmeld

21. marts 2011

malenemusen

En opdatering herfra.

Scanning idag d. 21/3 - et stort flot æg på 16mm

Inserminiering med min mands sæd torsdag d. 24 marts.

Håber det lykkes denne gang

Anmeld

2. april 2011

ønskebørn74

Så er vi igang med 2. IVF forsøg... Blev scannet idag og der var ingen cyster og alt så fint ud... Der var 6 bitte små ægfolikler i hver side klar til at vokse... Er startet på gonal-f og skal scannes igen d.10.04.2011. Og det er den korte protokol, som er meget anderledes...

for at det er lykkens gang...

Anmeld

4. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Så er vi igang med 2. IVF forsøg... Blev scannet idag og der var ingen cyster og alt så fint ud... Der var 6 bitte små ægfolikler i hver side klar til at vokse... Er startet på gonal-f og skal scannes igen d.10.04.2011. Og det er den korte protokol, som er meget anderledes...

for at det er lykkens gang...

Hvor er det skønt for jer!!!  Håber det er nu det lykkes for jer.

Vil du overtage listen igen??

Anmeld

4. april 2011

malenemusen

Testdaf d. 11 april, hvis ikke jeg får mens inden  - Men det håber jeg nu ikke på......

Anmeld

5. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Hvor er det skønt for jer!!!  Håber det er nu det lykkes for jer.

Vil du overtage listen igen??

1000 tak søde..  .. Det er bare så dejligt at være igang og nøj hvor det bumler i stokkene....

Og ja jeg kan sagtens overtage listen igen...

Lene

Anmeld

5. april 2011

mortilbasse

ønskebarn74 skriver:

Her skriver i Brugernavn, årsag til infertilitet, antal forsøg og hvilken type, Scannings dato og følgende opdate med antal æg folikler, Inseminations dato og update med hvor mange sædceller, dato æg udtagning og update på hvor mange der var, Dato æg oplægning og update på hvor mange lagt op og i fryseren el. aflysning og til sidst test dag og update med resultat... I næste måned tilføjer skal jeg ikke bruge brugernavn og årsag, kun resten...

HER SKRIVES KUN OPDATERINGER.. DET GØR DET NEMMERE FOR MIG AT FINDE UD AF DET...

Held og lykke alle sammen!!!

Lene

mortilbasse

Biokemisk graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.