Opdaterings tråd BIB-listen Jan. 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

baby84

jo selvfølgelig...man kan vist godt høre jeg er førstegangs-stikker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

jo selvfølgelig...man kan vist godt høre jeg er førstegangs-stikker

Ej rolig nu søde... Ville bare lige høre om der var noget nyt de har fundet på... Lene

Anmeld

2. januar 2011

Jordbærpigen

Jordbærpigen

PCO - i behandling med metformin

Aagaard i Skejby

1. forsøg med Ovitrelle og hjemmerul = negativ

2. forsøg med Ovitrelle og hjemmerul = testdag d. 7.

Anmeld

2. januar 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Her skriver i Brugernavn, årsag til infertilitet, antal forsøg og hvilken type, Scannings dato og følgende opdate med antal æg folikler, Inseminations dato og update med hvor mange sædceller, dato æg udtagning og update på hvor mange der var, Dato æg oplægning og update på hvor mange lagt op og i fryseren el. aflysning og til sidst test dag og update med resultat... I næste måned tilføjer skal jeg ikke bruge brugernavn og årsag, kun resten...

HER SKRIVES KUN OPDATERINGER.. DET GØR DET NEMMERE FOR MIG AT FINDE UD AF DET...

Held og lykke alle sammen!!!

Lene

Hejsa smukke hvor er det fint du har puttet mig på listen men er lige nød til at rette dig det var andet ICSI førsøg knuz og kramz

Anmeld

2. januar 2011

AnneH

nedsat sæd kvalitet,

skejby

2 icsi forsøg

afventer nyt forsøg

Anmeld

2. januar 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Hejsa smukke hvor er det fint du har puttet mig på listen men er lige nød til at rette dig det var andet ICSI førsøg knuz og kramz

Sorry søde.. Havde bare lavet kopi af testliste tråden...

Anmeld

3. januar 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Sorry søde.. Havde bare lavet kopi af testliste tråden...

det er helt ok, fandt selv først ud af det da jeg nærlæste, sådan en fin seddel jeg skal udfyddel til dem på klinikken når jeg har født, vi fik det nemlig aldrig afvide hvordan de havde gjort anden gang, så var helt rundt på gulvet da jeg fandt ud af det, så den er vist lige over til os begge den der, har bare ikke giddet rette det, nu er det så længe siden  

Anmeld

3. januar 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

det er helt ok, fandt selv først ud af det da jeg nærlæste, sådan en fin seddel jeg skal udfyddel til dem på klinikken når jeg har født, vi fik det nemlig aldrig afvide hvordan de havde gjort anden gang, så var helt rundt på gulvet da jeg fandt ud af det, så den er vist lige over til os begge den der, har bare ikke giddet rette det, nu er det så længe siden  

Har rettet det søde.. Har i stadig ferie??

Anmeld

3. januar 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Har rettet det søde.. Har i stadig ferie??

jeg skal starte på job igen i morgen desværre, gider bare overhovedet ikke, kan slet ikke se formålet i at jeg skal stå fastlåst i en stabler 8 timer om dagen 

Anmeld

3. januar 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

jeg skal starte på job igen i morgen desværre, gider bare overhovedet ikke, kan slet ikke se formålet i at jeg skal stå fastlåst i en stabler 8 timer om dagen 

Er det det de har fundet på for at skåne dig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.