Opdaterings tråd BIB-listen Jan. 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Er det det de har fundet på for at skåne dig??

nej det er netop det, de har ikke fundet noget der kan skåne mig de har ikke tænkt en skid på mig, i torsdags havde de, fået den ide at ringe og spørge om jeg kunne komme på arbejde søndag, altså i går, og jeg sagde bare nej med det samme, uden overhovedet at tænke, så nu må vi se, hvordan det blir i den kommende uge, jeg har sagt til lægen og til kim, at jeg giver den denne her første arbejds uge til at finde ud af hvad jeg skal lave, for mine hofter hader at stå i de der plukketrucks så lang tid af gangen og spørgsmålet er, hvor mange pauser jeg må tage, hende den anden vi havde, som var gravid havde et job, hvor hun sad meget ned og gjorde det hele i hendes tempo, men sådan har det ikke været for mig endnu, men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mortilbasse

ønskebarn74 skriver:

Her skriver i Brugernavn, årsag til infertilitet, antal forsøg og hvilken type, Scannings dato og følgende opdate med antal æg folikler, Inseminations dato og update med hvor mange sædceller, dato æg udtagning og update på hvor mange der var, Dato æg oplægning og update på hvor mange lagt op og i fryseren el. aflysning og til sidst test dag og update med resultat... I næste måned tilføjer skal jeg ikke bruge brugernavn og årsag, kun resten...

HER SKRIVES KUN OPDATERINGER.. DET GØR DET NEMMERE FOR MIG AT FINDE UD AF DET...

Held og lykke alle sammen!!!

Lene

Mortilbasse æggesotering pga kromosomfejl på skejby 2 ivf forsøg scanning af æg d 8/2

Anmeld

9. januar 2011

Viktoria86

Hej. Godt nytår. Og rigtig godt initiativ med skemaet! Vi afventer 3. forsøg IUI-H hos privatpraktiserende gynækolog i kbh i forbindelse med min næste mens. Jeg har PCO - og min kæreste let nedsat sædkvalitet. Forventet start på næste hormonbehandling omkring 20. jan. Men nu må vi se, min mens plejer sjældent at være til at regne med.. Viktoria86.

Anmeld

12. januar 2011

baby84

hej anne

det var dejligt at du kunne overtage. jeg vil gerne opdateres.

baby84. Æu 7 æg, 1 æg lagt op idag. testdag 26/1

Anmeld

12. januar 2011

AnneH

baby84 skriver:

hej anne

det var dejligt at du kunne overtage. jeg vil gerne opdateres.

baby84. Æu 7 æg, 1 æg lagt op idag. testdag 26/1

Hej.

Jeg får opdateret listen.

Super med et æg 

for at den er der.

Har i fået nogen æg i fryseren?

Anmeld

13. januar 2011

Lisbeth1985

Lige en opdate herfra. Fik taget 8 æg ud d.11 januar. Fik lagt to op og tre i fryseren d.13 januar

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

Lige en opdate herfra. Fik taget 8 æg ud d.11 januar. Fik lagt to op og tre i fryseren d.13 januar

Weeeee, god rugning søde!!!  Held og lykke med det!!!!!            Lene

Anmeld

13. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Weeeee, god rugning søde!!!  Held og lykke med det!!!!!            Lene

Tak søde Jeg håber, at du er okay

Anmeld

13. januar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Jeg håber, at du er okay

Der går nok lidt inden alt er normalt her... Det er jo ikke overstået før HCG tallet er helt nede og jeg får mens... Først der må vi i gang igen... Vil bare have det overstået og komme videre...

Hold op en masse fine æg du havde søde...

Lene

Anmeld

13. januar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Der går nok lidt inden alt er normalt her... Det er jo ikke overstået før HCG tallet er helt nede og jeg får mens... Først der må vi i gang igen... Vil bare have det overstået og komme videre...

Hold op en masse fine æg du havde søde...

Lene

Det gør mig virkelig ondt, at i skal igennem alt det her Men jeg håber, at i snart kommer ud på den anden side,så i kan give projekt baby et nyt forsøg

Vi var helt vildt overraskede over det fine resultat i dag Vi havde ikke regnet med, at der ville være æg til fryseren og da slet ikke tre Nu skal den laaaange ventetid bare overståes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.