Bleer til natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Det er det, men et er da super dejligt... Hun lyder da dygtig.. Nu ved jeg ikke om det generelt er mere udbredt ved drenge, da deres tissetrold jo kan finde på at stritte lidt....

Ja hun sover helt fantastisk godt om natten... og har faktisk sovet de der 9-10 timer hver nat siden hun var 7 uger

Jaah det kan da godt være, at det måske hænger lidt sammen med, at hun selvfølgelig ikke har en lille tisse-trold, der kan drille lidt.. heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Cris

Mai-pigen skriver:

Nå ja, det trick kan jeg, nu du siger det egentlig godt huske fra min den store... Kan være det bliver enden af det med en dobbeltløsning.. Stofbleer, er det ikke et tort arbejde..??

Jo, hvis man ikke kan lide det   Jeg var og stadig er meget glad for dem og jeg hygger med dem. Min mand hjælper nogle gange med dem, hvis han gerne vil se et eller andet serie i TV, han måtte jo lære at lave to ting på en gang   Men ellers hygger jeg mig med dem

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Cris skriver:

Jo, hvis man ikke kan lide det   Jeg var og stadig er meget glad for dem og jeg hygger med dem. Min mand hjælper nogle gange med dem, hvis han gerne vil se et eller andet serie i TV, han måtte jo lære at lave to ting på en gang   Men ellers hygger jeg mig med dem

ok... super!!

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

Ja hun sover helt fantastisk godt om natten... og har faktisk sovet de der 9-10 timer hver nat siden hun var 7 uger

Jaah det kan da godt være, at det måske hænger lidt sammen med, at hun selvfølgelig ikke har en lille tisse-trold, der kan drille lidt.. heheh

wauw hvor fedt.... og du ammer????

Anmeld

2. januar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

wauw hvor fedt.... og du ammer????

hihi jaaaa SÅ mega fedt... jeg sover mere nu end før vi fik Wilma... CRAZY... heheh

Jep - jeg ammer... har dog ikke helt mælk nok til hende... så hun får en falske i løbet af dagen/tidlig aften, så jeg har mælk nok resten af tiden...

Anmeld

2. januar 2011

Twinmomsen

Hvor ærgerligt at den ble jeg gav dig ikke virkede heller. Lader til at du må prøve dig lidt frem af de forskellige mærker. Håber i finder en løsning, så lillemanden ikke bliver så ked af det.

Tak for sidst. Det var en rigtig god nytårsaften 

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

hihi jaaaa SÅ mega fedt... jeg sover mere nu end før vi fik Wilma... CRAZY... heheh

Jep - jeg ammer... har dog ikke helt mælk nok til hende... så hun får en falske i løbet af dagen/tidlig aften, så jeg har mælk nok resten af tiden...

Det er sådan vi kører herhjemme også, med en flaske om dagen..efterbehov! Ville gerne give den til natten, men det går ikke, da han ikke kan tåle det... Jamen du er jo bare super eldig så med hendes sove mønster..

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Twinmomsen skriver:

Hvor ærgerligt at den ble jeg gav dig ikke virkede heller. Lader til at du må prøve dig lidt frem af de forskellige mærker. Håber i finder en løsning, så lillemanden ikke bliver så ked af det.

Tak for sidst. Det var en rigtig god nytårsaften 

Selv tak kusine mus.. Han var knap så våd som ellers, men stadig våd..øv!! Nu har vi prøvet at købe en pakke fra Lidl idag..så håber jeg den virker..

Anmeld

2. januar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Det er sådan vi kører herhjemme også, med en flaske om dagen..efterbehov! Ville gerne give den til natten, men det går ikke, da han ikke kan tåle det... Jamen du er jo bare super eldig så med hendes sove mønster..

Ja - vi føler os også virkelig heldige!!!

Hun sov også igennem inden hun begyndte at få den der flaske, så tror bare, at hun har et fantastisk sovehjerte... hihi

Anmeld

2. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Så vil jeg slå et slag for stofbleerne...igen

Du skal bruge bambusbleer og så en god gammeldags uldblebuks udover. DET virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.