Bleer til natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Mig med maven

Heidibh skriver:

Vi bruger Str.3 af aldis bleer.. Vores lille pige er snart 3 mdr. Og det er aldrig en våd ble.. Det havde vi til gengæld med pampers og libero..

DITTO!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

misslea

Mig med maven skriver:

DITTO!

Netop præcis det samme her

Wilma er knap mdr. og vejer 6 kg!!

Hun tissede ofte igennem Libero og Pampers, men Vibelle fra Aldi (4-9 kg) er SUPER.. og hun ikke tissede igennem én eneste gang

Anmeld

2. januar 2011

2babygirls

Vi bruger libero (har bummelum kort og ingen aldi i byen) og der har aldrig været et problem.. Men musen er også en lille tynd fis på lidt over 5100g og 60 lang (ca 3 mdr)

Pampers tissede hun igennem da hun var nyfødt, men de er ellers rigtig dejlig blød sys jeg

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Maja88 skriver:

bruger i up and gpo bleer???

for så vil jeg anbefale jer at skifte til en med klister, da den holder lillefyren bedre på plads

Vi bruger ikke up and go, da han kun er 3 mdr..

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

Netop præcis det samme her

Wilma er knap mdr. og vejer 6 kg!!

Hun tissede ofte igennem Libero og Pampers, men Vibelle fra Aldi (4-9 kg) er SUPER.. og hun ikke tissede igennem én eneste gang

Ihh..det er de samme jeg bruger.. De fungerer fint om dagen, men ikke som natble..det er sååå synd for Peter!! Skifter i ble om natten??

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Mig med maven skriver:

DITTO!

Skifter i om natten...??

Anmeld

2. januar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Ihh..det er de samme jeg bruger.. De fungerer fint om dagen, men ikke som natble..det er sååå synd for Peter!! Skifter i ble om natten??

jaaah øv, det er slet ikke rart nej

Nej det er nemlig SÅÅÅ vildt... Wilma får ren blev ved 22 tiden og sover helt til kl. 9 næste morgen, hvor hun får ren ble... og hun har ikke tisset igennem på noget tidspunkt...!! Det er altså mange timer... så det er egentlig ret imponerende...

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

jaaah øv, det er slet ikke rart nej

Nej det er nemlig SÅÅÅ vildt... Wilma får ren blev ved 22 tiden og sover helt til kl. 9 næste morgen, hvor hun får ren ble... og hun har ikke tisset igennem på noget tidspunkt...!! Det er altså mange timer... så det er egentlig ret imponerende...

Det er det, men et er da super dejligt... Hun lyder da dygtig.. Nu ved jeg ikke om det generelt er mere udbredt ved drenge, da deres tissetrold jo kan finde på at stritte lidt....

Anmeld

2. januar 2011

Cris

Jeg har en gang læst om en god "tricks"  : du giver ham en alm ble, den du bruger om dagen og fungerer for jer, og så køber du en pakke up&go i et str. størrer end de bleer han bruger til hver dag. Så han har en alm. ble på og en up&go oven på bleen, det betyder, at han har to bleer på! Og så den der up&go dækker for den anden ble, sådan at når den anden begynder at læke, så begynder den anden at suge. Det skulle være en bombe-sikker kombo. Jeg har haft det samme problem med vores den store, og da jeg fik at vide denne tricks var det for sent, for så kunne bleen holde hele natten. Og så gik vi over til stofbleer. Vores den lille har næsten altid kun brugt stofbleer.

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Cris skriver:

Jeg har en gang læst om en god "tricks"  : du giver ham en alm ble, den du bruger om dagen og fungerer for jer, og så køber du en pakke up&go i et str. størrer end de bleer han bruger til hver dag. Så han har en alm. ble på og en up&go oven på bleen, det betyder, at han har to bleer på! Og så den der up&go dækker for den anden ble, sådan at når den anden begynder at læke, så begynder den anden at suge. Det skulle være en bombe-sikker kombo. Jeg har haft det samme problem med vores den store, og da jeg fik at vide denne tricks var det for sent, for så kunne bleen holde hele natten. Og så gik vi over til stofbleer. Vores den lille har næsten altid kun brugt stofbleer.

Nå ja, det trick kan jeg, nu du siger det egentlig godt huske fra min den store... Kan være det bliver enden af det med en dobbeltløsning.. Stofbleer, er det ikke et tort arbejde..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.