Bleer til natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.278 visninger
49 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Mai-pigen

Vi har et STOOORT problem! Vi har en lille mand, der tisser igennem hver nat, ca.kl.2, vågner han og skal spise, og så er han våd, og lagen er også vådt.. Så skal han skiftes og lagen osv, og han bliver SÅÅÅ ulykkelig, det er bare så synd for ham..

Hvilke bleer bruger I om natten??? Har virkelig brug for råd, så lillemandens ( og vores ) nattesøvn kan blive intakt igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

hyskystar

vil nok gå en str op i bleer hvis det kan lade sig gøre

vi bruger libero og har ingen problemer

Anmeld

1. januar 2011

Lolli

Jeg vil nok også prøve en større str. Vi har brugt Pampers til vores ældste og der har aldrig været problemer.

Anmeld

1. januar 2011

EliasMinDejligeSøn<3

skift bleer jeg brugte føst dem fra aldi men der tissede min søn også igemmen og var mega gemmenblødt så skiftede jeg til libero og nu er  han ikk gemmenblødt mere

Anmeld

1. januar 2011

Halbschön

Mai-pigen skriver:

Vi har et STOOORT problem! Vi har en lille mand, der tisser igennem hver nat, ca.kl.2, vågner han og skal spise, og så er han våd, og lagen er også vådt.. Så skal han skiftes og lagen osv, og han bliver SÅÅÅ ulykkelig, det er bare så synd for ham..

Hvilke bleer bruger I om natten??? Har virkelig brug for råd, så lillemandens ( og vores ) nattesøvn kan blive intakt igen...

Årh jeg føler med dig.. Havde et lignende indlæg for noget tid siden..

Nicolai tisser også helt vildt om natten.. Og det er uanset om han får noget at drikke inden sengetid eller ej... Vi har faktisk måtte smide vores madras ud i dag, fordi den simpelthen var blevet for våd for mange gange..

Vi har ellers brugt bleerne fra Aldi og har været rigtig glade for dem.. Fik anbefalet Pampers herinde, men det har været uden held... Nu forsøger vi med Libero.. Han er stadig våd - dog knapt så meget som før...

Anmeld

1. januar 2011

FamilenStorm

Vi bruger Str.3 af aldis bleer.. Vores lille pige er snart 3 mdr. Og det er aldrig en våd ble.. Det havde vi til gengæld med pampers og libero..

Anmeld

1. januar 2011

L-Mortil3

Vi har altid brugt Vibelle (Aldi bleer) til Liam, de har holdt perfekt, men IKKE til natten, vi har tilgengæld STOR glæde af Tojuors (Lidl) til natten

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

hyskystar skriver:

vil nok gå en str op i bleer hvis det kan lade sig gøre

vi bruger libero og har ingen problemer

En str større selvom dem vi bruger er 4-9 kg, og han vejer ca. 6 kg...??

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Christina92!<3 skriver:

skift bleer jeg brugte føst dem fra aldi men der tissede min søn også igemmen og var mega gemmenblødt så skiftede jeg til libero og nu er  han ikk gemmenblødt mere

Det tror jeg at jeg vil prøve...

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

R&N skriver:

Årh jeg føler med dig.. Havde et lignende indlæg for noget tid siden..

Nicolai tisser også helt vildt om natten.. Og det er uanset om han får noget at drikke inden sengetid eller ej... Vi har faktisk måtte smide vores madras ud i dag, fordi den simpelthen var blevet for våd for mange gange..

Vi har ellers brugt bleerne fra Aldi og har været rigtig glade for dem.. Fik anbefalet Pampers herinde, men det har været uden held... Nu forsøger vi med Libero.. Han er stadig våd - dog knapt så meget som før...

Ok, er da glad for jeg ikke er den enste med problemet, men føler med dig også da.. Er sgu mega synd for de små... Tror også jeg vil prøve nogle andre til natten, ved bare ikke lige hvilke.. I nat prøvede vi en af de billige fra Bilka, der var han stadig våd... øv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.