Bleer til natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Mai-pigen

Heidibh skriver:

Vi bruger Str.3 af aldis bleer.. Vores lille pige er snart 3 mdr. Og det er aldrig en våd ble.. Det havde vi til gengæld med pampers og libero..

Det er det.. Der er ingen garanti! Vi bruger også dem fra Aldi.. Så nu må jeg prøve de andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mai-pigen

Line&Liam skriver:

Vi har altid brugt Vibelle (Aldi bleer) til Liam, de har holdt perfekt, men IKKE til natten, vi har tilgengæld STOR glæde af Tojuors (Lidl) til natten

Det var nok et forsøg værd så, vi bruger også Vibelle, men de er som sagt ikke gode nok til natten...

Anmeld

2. januar 2011

L-Mortil3

Mai-pigen skriver:

Det var nok et forsøg værd så, vi bruger også Vibelle, men de er som sagt ikke gode nok til natten...

Det har i hvert fald fungeret super for os, og til en 50'er for en pakke er det til at overkomme

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

Line&Liam skriver:

Det har i hvert fald fungeret super for os, og til en 50'er for en pakke er det til at overkomme

Det er rigtigt... Det vil jeg forsøge så..

Anmeld

2. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Det eneste du kan gøre er at finde et andet produkt der passer ham bedre. Børn er forskellige og det samme er bleerne. Så ud og prøv og købe lidt forskelligt. Hvis du er i en mødregruppe så prøv og hør om du må prøve nogle af deres mærker.

Anmeld

2. januar 2011

Nettemor

libero kunne ikke holde vores dreng tør men det kan pampers. kender også nogle der har brugt huggies om natten med stor succes, de er dgo lidt dyrere end de andre men hvis det er det der virker kan man jo bare nøjes med at bruge dem om natten

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

merethe skriver:

Det eneste du kan gøre er at finde et andet produkt der passer ham bedre. Børn er forskellige og det samme er bleerne. Så ud og prøv og købe lidt forskelligt. Hvis du er i en mødregruppe så prøv og hør om du må prøve nogle af deres mærker.

Det var da en god ide med mødregruppen...

Anmeld

2. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil anbefale Libero og så evt. en større størrelse end han bruger om dagen. Vores dreng tissede også igennem om natten på et tidspunkt og han fik en større størrelse på om natten og det hjalp

Jeg kan iøvrigt lige nævne, at man i Bilka i den her uge kan få en kasse bleer til 199 kr.

Anmeld

2. januar 2011

Maja88

bruger i up and gpo bleer???

for så vil jeg anbefale jer at skifte til en med klister, da den holder lillefyren bedre på plads

Anmeld

2. januar 2011

Mai-pigen

MoarHvidovre skriver:

Jeg vil anbefale Libero og så evt. en større størrelse end han bruger om dagen. Vores dreng tissede også igennem om natten på et tidspunkt og han fik en større størrelse på om natten og det hjalp

Jeg kan iøvrigt lige nævne, at man i Bilka i den her uge kan få en kasse bleer til 199 kr.

Ok..mange tak!! Vil lige se på det! Vi har købt en anden slags idag, som vi lige vil afprøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.