Nytårsmavsen 27 + 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Sofia

18januar/kats skriver:

Altså jeg forestillede mig også, at jeg ville bruge en graviditetsbadedragt. Jeg startede ud i en ”almindelig” sports badedragt og fra ca. uge 20, blev det bare for stramt, så derefter brugte jeg bikini… sådan en der kan bindes er jo ret fleksibel 

Og det var super fint!
Altså maven fylder jo noget, men man kan da se hvad det er… og sammen med alle de andre tykke maver samlet på et sted, ja så synes jeg slet ikke det var et problem! Prøv den prøv den..

Ja - jeg må altså få prøvet den bikini.. kan bare ikke tage mig sammen. Tror mest det skyldes, at det er så koldt hele tiden og jeg går rundt i uldundertøj, uldsokker, tøfler osv dagen lang, og tanken om at skulle af alle de lag tøj for at prøve en bikini er slet ikke til at magte ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

otlitrom

Hvor er du fiiiin! Den bærer du smukt! Og nu er der ikke så lang tid tilbage!

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

kitty skriver:

Tak Nej nu er der under 3 måender tilbage, på en måde føles det jo bare som ingen tid overhovedet, og på den anden side ved jeg at jeg bliver vildt utålmodig..

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

kitty skriver:

Tak Nej nu er der under 3 måender tilbage, på en måde føles det jo bare som ingen tid overhovedet, og på den anden side ved jeg at jeg bliver vildt utålmodig..

Anmeld

6. januar 2011

Kats

Sofia skriver:

Ja - jeg må altså få prøvet den bikini.. kan bare ikke tage mig sammen. Tror mest det skyldes, at det er så koldt hele tiden og jeg går rundt i uldundertøj, uldsokker, tøfler osv dagen lang, og tanken om at skulle af alle de lag tøj for at prøve en bikini er slet ikke til at magte ..

Jeg kender det - man er bare pakket ind i uld-det-ene og uld-det-andet for tiden… Men smid kludene og få afprøvet bikinien, det er med garanti sjovere hjemme foran spejlet end nede i svømmehallen - hvis du så må at konstatere at den ikke sidder som du synes den skal..
Ps. Det er vildt dejligt at være i vandet - og det graviditetsvandgymnastik jeg gik til, var givtigt og ret morsomt og hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.