Nytårsmavsen 27 + 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2011

Sofia

Bavianis skriver:

Åååårhh! Hvor er du floooot!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Sofia

DK skriver:

Ihhh du bliver så FIN!!! Hvor er det dejligt med masser af spark! Det er så skønt!! Din mave er bare så smuk altså!

Er den kjole fra H&M? Så har jeg den vist i blå nemlig, og den passer stadig ud over jordklode-maven, så den bliver du glad for når du kommer længere hen også!

Tak søde Ditte. Ja den vokser helt vildt for tiden synes jeg! Kjolen er præcis fra H&M, og jeg har købt den i en stor størrelse, så håber også på den kan bruges hele vejen til termin

Anmeld

1. januar 2011

AnneBJ

Hvor ser du altså godt ud!! Bliver så spændende at se hvem der gemmer sig derinde! Sejt at du holdt dig vågen så længe, jeg gav op kl. 1.30...

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Hvor ser du altså godt ud!! Bliver så spændende at se hvem der gemmer sig derinde! Sejt at du holdt dig vågen så længe, jeg gav op kl. 1.30...

Tak Du holdte da også godt ud så, vi er seje

Anmeld

1. januar 2011

Mettemus

Ih hvor er jeg vild med din mave - den er så FIN! Hvor er det dejligt med en aktiv baby, der findes ikke noget hyggeligere og bedre en små og store spark. Er i begyndt at kunne se det uden på maven også?

Og godt nytår til dig også. Så nåede kjolen ikke frem fra Asos eller?Det lyder som en rigtig hyggelig aften med godt selskab - dejligt! Jeg holdt til kl. 2 - hvilket så har hævnet sig i dag hvor jeg har været lisså smadret som efter en promille på 3 og en bytur til kl. 8.30 om morgenen (=sidste år).

Glæder mig som altid til flere billeder - dem kan vi ikke få for mange af! Det næste jeg ønsker mig er billeder af jeres indkøb når det nu bliver januarudsalg og eksaminerne overstået og dermed lovligt at gå babyshopamok!

fra Mette som stadig ikke har født, men er mere end klar!

Anmeld

1. januar 2011

Laura25

Sofia skriver:

Hej alle babybrugere. Lige en lille opdatering fra mig. Det er vist på tide med endnu et mavebillede! Igår var jo nytårsaften, jeg håber I alle hoppede ind i det nye år med máner Min kæreste og jeg havde en rigtig hyggelig aften sammen med nogle af vores venner, og jeg holdte mig vågen helt til klokken 02.00 - jeg er meget stolt Har nemlig været ret præget af træthed på det seneste. Men ellers har jeg det rigtig godt, og det er helt vildt, som jeg kan mærke babyen nu. Den sparker og sparker. Tit når jeg skal sove kan jeg tydeligt mærke et ben oppe under mit venstre bryst, det er lidt sjovt, når min kæreste så trykker på benet for at sige godnat, giver den lille altid et lille godnatspark, så det hygger vi os med Her i starten af januar skal jeg begynde til graviditetssvømning, det ser jeg frem til. Ellers sker der ikke det store, jeg glæder mig til næste JM besøg, men det er først om 3 uger!

Rigtig godt nytår til jer alle

WOW- hvor er du bare smækker, Sofia! Den mave den sidder da bare lige hvor den skal! Hihi hvor er det fint med godnatspark fra bebs- det gør vi også meget i her- det er bare så hyggeligt!

Anmeld

1. januar 2011

blomst84

Wauw hvor er du bare flot gravid!!!!

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ih hvor er jeg vild med din mave - den er så FIN! Hvor er det dejligt med en aktiv baby, der findes ikke noget hyggeligere og bedre en små og store spark. Er i begyndt at kunne se det uden på maven også?

Og godt nytår til dig også. Så nåede kjolen ikke frem fra Asos eller?Det lyder som en rigtig hyggelig aften med godt selskab - dejligt! Jeg holdt til kl. 2 - hvilket så har hævnet sig i dag hvor jeg har været lisså smadret som efter en promille på 3 og en bytur til kl. 8.30 om morgenen (=sidste år).

Glæder mig som altid til flere billeder - dem kan vi ikke få for mange af! Det næste jeg ønsker mig er billeder af jeres indkøb når det nu bliver januarudsalg og eksaminerne overstået og dermed lovligt at gå babyshopamok!

fra Mette som stadig ikke har født, men er mere end klar!

Tak søde Mette. Ja vi kan se det udenpå maven også, jeg tror bestemt det må være en lille fodboldspiller!

Kjolen fra asos nåede aldrig frem, jeg har sendt dem en lang brokke-mail og håber nu at få mine penge retur! Jeg skal nok smide en masse billeder ind når vi begynder på babyværelset og får købt alle vores ting hjem, det bliver skønt! Nu starter uge 1 i morgen, jeg skal på baby.dk konstant hele ugen for at tjekke om du har født, og hvis du sender en lille sms-update når du har ham i favnen bliver jeg eeeeekstra glad

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

Laura25 skriver:

WOW- hvor er du bare smækker, Sofia! Den mave den sidder da bare lige hvor den skal! Hihi hvor er det fint med godnatspark fra bebs- det gør vi også meget i her- det er bare så hyggeligt!

Tak Laura Synes også det er så hyggeligt med de spark inden sengetid, satser dog på at alle de spark der kommer i løbet af natten snart stopper så jeg kan få lidt mere søvn

Anmeld

2. januar 2011

Sofia

blomst84 skriver:

Wauw hvor er du bare flot gravid!!!!

1000 Tak, og endnu en gang tillykke med din lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.