Nytårsmavsen 27 + 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Kats

Hvor er du bare fin!!!! Super fin mave og kjolen klæder dig perfekt!

Skønt med en masse spark ... og endnu mere hyggeligt med sådan en lille godnatspark for far!

Jeg holdt faktisk ud helt til kl. 04.00 men har været sååååå træt efterfølgende.. Lå på sofaen næsten hele eftermiddagen i går -og er da noget dvask idag også...
Men det var en dejlig aften - og man vil jo gerne være med, selvom man er gravid.

Jeg har også gået til graviditetssvømning/gymnastik, og det har været en fornøjelse. Dels fordi det er så livsbekræftende med alle de tykke maver og dels fordi det føles godt at bevæge sig i vandet! Det håber jeg du bliver glad for!

Knuser - og endnu engang, sikke flot du er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Tak søde Mette. Ja vi kan se det udenpå maven også, jeg tror bestemt det må være en lille fodboldspiller!

Kjolen fra asos nåede aldrig frem, jeg har sendt dem en lang brokke-mail og håber nu at få mine penge retur! Jeg skal nok smide en masse billeder ind når vi begynder på babyværelset og får købt alle vores ting hjem, det bliver skønt! Nu starter uge 1 i morgen, jeg skal på baby.dk konstant hele ugen for at tjekke om du har født, og hvis du sender en lille sms-update når du har ham i favnen bliver jeg eeeeekstra glad

Øv med kjolen fra Asos - den var ellers super flot! Men måske knapt så brugbar når nu nytårsaften er overstået?

Glæder mig til billedspam en mas!

Og bare rolig - du skal få så mange sms'er, at du bliver træt af mig til sidst

Anmeld

2. januar 2011

Najsen86

hvor er du bare smuk... :-) Vi var hjemme kl 3 30 så jeg holdt ud dertil.. men fik en lur på 40 min kl 22

Anmeld

2. januar 2011

Laura25

Sofia skriver:

Tak Laura Synes også det er så hyggeligt med de spark inden sengetid, satser dog på at alle de spark der kommer i løbet af natten snart stopper så jeg kan få lidt mere søvn

Uhh det kender jeg alt for godt- synes bare ikke odds'ne ser så gode ud, nu har vanen varet i over 1 mdr. Vi må nok trøste os med at det er god træning i mindre søvn og mange afbrydelser i søvnen- og så må vi sove når vi blir' gamle!

Anmeld

2. januar 2011

paprika

Sofia skriver:

Hej alle babybrugere. Lige en lille opdatering fra mig. Det er vist på tide med endnu et mavebillede! Igår var jo nytårsaften, jeg håber I alle hoppede ind i det nye år med máner Min kæreste og jeg havde en rigtig hyggelig aften sammen med nogle af vores venner, og jeg holdte mig vågen helt til klokken 02.00 - jeg er meget stolt Har nemlig været ret præget af træthed på det seneste. Men ellers har jeg det rigtig godt, og det er helt vildt, som jeg kan mærke babyen nu. Den sparker og sparker. Tit når jeg skal sove kan jeg tydeligt mærke et ben oppe under mit venstre bryst, det er lidt sjovt, når min kæreste så trykker på benet for at sige godnat, giver den lille altid et lille godnatspark, så det hygger vi os med Her i starten af januar skal jeg begynde til graviditetssvømning, det ser jeg frem til. Ellers sker der ikke det store, jeg glæder mig til næste JM besøg, men det er først om 3 uger!

Rigtig godt nytår til jer alle

Sikke fin du er, og dejlig mave 

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

18januar/kats skriver:

Hvor er du bare fin!!!! Super fin mave og kjolen klæder dig perfekt!

Skønt med en masse spark ... og endnu mere hyggeligt med sådan en lille godnatspark for far!

Jeg holdt faktisk ud helt til kl. 04.00 men har været sååååå træt efterfølgende.. Lå på sofaen næsten hele eftermiddagen i går -og er da noget dvask idag også...
Men det var en dejlig aften - og man vil jo gerne være med, selvom man er gravid.

Jeg har også gået til graviditetssvømning/gymnastik, og det har været en fornøjelse. Dels fordi det er så livsbekræftende med alle de tykke maver og dels fordi det føles godt at bevæge sig i vandet! Det håber jeg du bliver glad for!

Knuser - og endnu engang, sikke flot du er!

Tak for de søde ord Jeg glæder mig også til at starte til svømning, dejligt at høre du har været glad for det. Købte du en graviditetsbadedragt eller brugte du evt. en bikini? Satser lidt på jeg kan bruge min bikini, men har ikke turde prøve den endnu

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

paprika skriver:

Sikke fin du er, og dejlig mave 

Mange tak

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Najsen86 skriver:

hvor er du bare smuk... :-) Vi var hjemme kl 3 30 så jeg holdt ud dertil.. men fik en lur på 40 min kl 22

1000 tak! God plan med den lur der, det har man altså bare behov for, basta

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Øv med kjolen fra Asos - den var ellers super flot! Men måske knapt så brugbar når nu nytårsaften er overstået?

Glæder mig til billedspam en mas!

Og bare rolig - du skal få så mange sms'er, at du bliver træt af mig til sidst

De har lovet at jeg får mine penge retur, og jeg har det på skrift, hehe man er vel ikke kommende jurist for ingenting Så nu vil jeg finde et eller andet lækkert på udsalg herhjemme i stedet. Regner med at skulle på rov i Edith og Ella når deres procenter kommer langt nok ned.

Det lyder fremragende med en masse sms-spam.

Anmeld

4. januar 2011

Kats

Sofia skriver:

Tak for de søde ord Jeg glæder mig også til at starte til svømning, dejligt at høre du har været glad for det. Købte du en graviditetsbadedragt eller brugte du evt. en bikini? Satser lidt på jeg kan bruge min bikini, men har ikke turde prøve den endnu

Altså jeg forestillede mig også, at jeg ville bruge en graviditetsbadedragt. Jeg startede ud i en ”almindelig” sports badedragt og fra ca. uge 20, blev det bare for stramt, så derefter brugte jeg bikini… sådan en der kan bindes er jo ret fleksibel 

Og det var super fint!
Altså maven fylder jo noget, men man kan da se hvad det er… og sammen med alle de andre tykke maver samlet på et sted, ja så synes jeg slet ikke det var et problem! Prøv den prøv den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.