Nytårsmavsen 27 + 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.105 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. januar 2011

Sofia

Hej alle babybrugere. Lige en lille opdatering fra mig. Det er vist på tide med endnu et mavebillede! Igår var jo nytårsaften, jeg håber I alle hoppede ind i det nye år med máner Min kæreste og jeg havde en rigtig hyggelig aften sammen med nogle af vores venner, og jeg holdte mig vågen helt til klokken 02.00 - jeg er meget stolt Har nemlig været ret præget af træthed på det seneste. Men ellers har jeg det rigtig godt, og det er helt vildt, som jeg kan mærke babyen nu. Den sparker og sparker. Tit når jeg skal sove kan jeg tydeligt mærke et ben oppe under mit venstre bryst, det er lidt sjovt, når min kæreste så trykker på benet for at sige godnat, giver den lille altid et lille godnatspark, så det hygger vi os med Her i starten af januar skal jeg begynde til graviditetssvømning, det ser jeg frem til. Ellers sker der ikke det store, jeg glæder mig til næste JM besøg, men det er først om 3 uger!

Rigtig godt nytår til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

N1

Nøj, hvor er du fin 

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

NO skriver:

Nøj, hvor er du fin 

Tusind tak

Anmeld

1. januar 2011

Moar2011

hvor er du flot

Anmeld

1. januar 2011

Mette.

Sikke en dejlig opdatering. Jeg glæder mig sådan til at se hvem der gemmer sig derinde.

Du er bare så fin.  - og GODT NYTÅR!! 

Anmeld

1. januar 2011

Bavianis

Åååårhh! Hvor er du floooot!

Anmeld

1. januar 2011

Pige2009

Sikke en fin mave

Anmeld

1. januar 2011

DK

Ihhh du bliver så FIN!!! Hvor er det dejligt med masser af spark! Det er så skønt!! Din mave er bare så smuk altså!

Er den kjole fra H&M? Så har jeg den vist i blå nemlig, og den passer stadig ud over jordklode-maven, så den bliver du glad for når du kommer længere hen også!

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

Babyklar skriver:

hvor er du flot

Mange tak skal du have

Anmeld

1. januar 2011

Sofia

Mette. skriver:

Sikke en dejlig opdatering. Jeg glæder mig sådan til at se hvem der gemmer sig derinde.

Du er bare så fin.  - og GODT NYTÅR!! 

Tak søde. Jeg glæder mig også så meget til at se, hvem der er inde i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.