hep på 281210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

ja det jo det jeg tænker

og hvis hun havde KRAFTIGE veer så ville hun enten være mere åbnet eller også så havde de gjort noget ved det

Nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Alberts/

det her er ikke  debat om hvor kraftige hendes veer er eller ej,

men folk mærker veerne forskelligt og kunne grine lave sjov gå og flytte rundt på stole på fødegangen fordi jeg skulle sidde ved vinduet og jeg havde veer non stop og var 7 cm åben så folk kan gøre forskellige ting under ens veer!

men som sat ingen debat om hvor kraftige hendes veer er, men en debat om at heppe, og krydse fingre osv

Anmeld

3. januar 2011

Alberts/

Baagøe skriver:

Ja, jeg så godt, at hun var 2 cm, men det er nu heller ikke meget. Jeg havde åbnet mig 4 cm uden at mærke så meget som en minimal menssmerte Som sagt er vores smertetærskel meget forskellig.

ja og veerne gør forskelligt, for da jeg var 3 cm åben havde jeg MEGET kraftige veer non stop og åbnet mig 4 cm på en time! så vi er allle sammen forskellige(:

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Alberts/ skriver:

ja og veerne gør forskelligt, for da jeg var 3 cm åben havde jeg MEGET kraftige veer non stop og åbnet mig 4 cm på en time! så vi er allle sammen forskellige(:

Lige præcis og ikke to fødsler er ens

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Alberts/ skriver:

det her er ikke  debat om hvor kraftige hendes veer er eller ej,

men folk mærker veerne forskelligt og kunne grine lave sjov gå og flytte rundt på stole på fødegangen fordi jeg skulle sidde ved vinduet og jeg havde veer non stop og var 7 cm åben så folk kan gøre forskellige ting under ens veer!

men som sat ingen debat om hvor kraftige hendes veer er, men en debat om at heppe, og krydse fingre osv

Nej, men debatter kan jo sagtens udvikle sig forskelligt og nu faldt snakken lige på det

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

hvorfor kan man ikke bare kommentere det der bliver skrevet af den der opretter indlæget, synes det er ærgerligt at man skal læse sådan en masse snik snak med sure miner om noget der ikke er relevant, er sikker på hospitalet og den fødende finder ud af hvad der er bedst i deres situation og jeg havde kraftige veer i 14 timer uden at åbne mig mere end 4 cm. så kan slet ikke se hvad de kommentare skal  gøre godt for. lægerne og patienten er de eneste der har en rolle i de her sager

Anmeld

3. januar 2011

Nalle

Chatarina skriver:

hvorfor kan man ikke bare kommentere det der bliver skrevet af den der opretter indlæget, synes det er ærgerligt at man skal læse sådan en masse snik snak med sure miner om noget der ikke er relevant, er sikker på hospitalet og den fødende finder ud af hvad der er bedst i deres situation og jeg havde kraftige veer i 14 timer uden at åbne mig mere end 4 cm. så kan slet ikke se hvad de kommentare skal  gøre godt for. lægerne og patienten er de eneste der har en rolle i de her sager

Anmeld

3. januar 2011

Low

Hvad laver hun så nu?

Anmeld

3. januar 2011

Laulund87

Chatarina skriver:

Jeg tænke det, men turde ikke skrive noget

Anmeld

3. januar 2011

ChatH

Laulund87 skriver:

Jeg tænke det, men turde ikke skrive noget

får sikkert også et par på tuden over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.