hep på 281210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

lucas<3

Alberts/ skriver:

sagde også den 29 at hun fødte den 2 så det skal hun(;

de er godt nok lidt fattige med at hjælpe

ja meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Ann.

Ved at jeg sikkert nok får høvl nu - men jeg forstår et eller andet sted godt at de ikke hjælper det hurtigere på vej.

Hun er jo kun de 2 cm åben, hun er jo ikke engang i aktiv fødsel. Og hun er førstegangsfødende - der vil de jo helst ikke gøre for meget. Baby skal selv komme når han er klar. Og når hun har haft "veer" så længe, uden at have åbnet sig mere, så er de nok heller ikke super kraftige. Jeg synes de gør det helt rigtige ved at hjælpe hende med at sove og det gør de jo nok fordi at hun ikke er i aktiv fødsel og ikke har de "kraftige" veer der skal til.

Jeg gik selv med snyde veer on and off fra uge 37, hvor jeg også var 1½ cm åben og der var altså ingen kære mor - og det var kun fordi at jeg var førstegangsfødende. 

Og ikke for at sige at Christina piver - men der er altså rigtig mange unge der tror at har de bare lidt ondt, så skal fødslen sættes igang og der tror jeg at fødegangene rundt om i DK har haft nogle ubehagelige episoder, og det vil de gerne undgå. 

Jeg forstår udemærket hvorfor de gør som de gør.

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

TrineLærke skriver:

Ved at jeg sikkert nok får høvl nu - men jeg forstår et eller andet sted godt at de ikke hjælper det hurtigere på vej.

Hun er jo kun de 2 cm åben, hun er jo ikke engang i aktiv fødsel. Og hun er førstegangsfødende - der vil de jo helst ikke gøre for meget. Baby skal selv komme når han er klar. Og når hun har haft "veer" så længe, uden at have åbnet sig mere, så er de nok heller ikke super kraftige. Jeg synes de gør det helt rigtige ved at hjælpe hende med at sove og det gør de jo nok fordi at hun ikke er i aktiv fødsel og ikke har de "kraftige" veer der skal til.

Jeg gik selv med snyde veer on and off fra uge 37, hvor jeg også var 1½ cm åben og der var altså ingen kære mor - og det var kun fordi at jeg var førstegangsfødende. 

Og ikke for at sige at Christina piver - men der er altså rigtig mange unge der tror at har de bare lidt ondt, så skal fødslen sættes igang og der tror jeg at fødegangene rundt om i DK har haft nogle ubehagelige episoder, og det vil de gerne undgå. 

Jeg forstår udemærket hvorfor de gør som de gør.

christina er så gået over tid..

men det med at nærmest lukke unge ind i en boks og at det er unge som syntes en lille smerte gør ondt, ældre kvinder kan da også syntes det gør helveds ondt bare ved en lille smerte, så ikk un unge,

men nu får vi se hvornår benjamin kommer(:

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

luppe-laban skriver:

ja meget...

har du hørt fra hende?(:

Anmeld

2. januar 2011

Ann.

Alberts/ skriver:

christina er så gået over tid..

men det med at nærmest lukke unge ind i en boks og at det er unge som syntes en lille smerte gør ondt, ældre kvinder kan da også syntes det gør helveds ondt bare ved en lille smerte, så ikk un unge,

men nu får vi se hvornår benjamin kommer(:

Jeg lukker ikke unge i en boks (jeg selv kun 21), men har bare oplevet det meget tit.

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

TrineLærke skriver:

Jeg lukker ikke unge i en boks (jeg selv kun 21), men har bare oplevet det meget tit.

okay.

men tror det er generalt kvinder i alle andre(:

Anmeld

2. januar 2011

Nattøs

Alberts/ skriver:

okay.

men tror det er generalt kvinder i alle andre(:

hvordan går det med hende?

Anmeld

2. januar 2011

Fru Dinesen

Har hun født ?????

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

Fru Dinesen skriver:

Har hun født ?????

nej hun er sQ hjemme og ordne vasketøj hun kan ikke sidde stille da det gør så ondt så hun er bare aktiv, men ingen benjamin endnu

Anmeld

2. januar 2011

Magsen

Alberts/ skriver:

nej hun er sQ hjemme og ordne vasketøj hun kan ikke sidde stille da det gør så ondt så hun er bare aktiv, men ingen benjamin endnu

jeg vil for det første sige at jeg giver trinelærke helt ret!

mine ''veer'' startede i uge 33 .. og 33+3 blev jeg indlagt pga rigtige veer og var åbnet 2 cm på meget kort tid. De gjorde alt for at stoppe det!! fik sprøjter og piller og hvad ved jeg og efter det, havde jeg ''veer'' on'n'off til jeg fødte 41+2

- og så kan jeg ihvertfald tale for mig selv, hvis det er veer hun har så ville hun IKKE kunne ordne vasketøj !!

så jeg forstår altså også godt de ikke gør noget ..

Meen vil da alligevel heppe på hende, ved hvor uudholdeligt det er at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.