hep på 281210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Laulund87

Chatarina skriver:

får sikkert også et par på tuden over det

Sådan er det tit, men vi overlever alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

kamillapetersen91

Chatarina skriver:

hvorfor kan man ikke bare kommentere det der bliver skrevet af den der opretter indlæget, synes det er ærgerligt at man skal læse sådan en masse snik snak med sure miner om noget der ikke er relevant, er sikker på hospitalet og den fødende finder ud af hvad der er bedst i deres situation og jeg havde kraftige veer i 14 timer uden at åbne mig mere end 4 cm. så kan slet ikke se hvad de kommentare skal  gøre godt for. lægerne og patienten er de eneste der har en rolle i de her sager

Anmeld

3. januar 2011

ønskerbaby

har hun født har kigget hver dag nu og sys da snart ham benjamin godt må komme ud men kan os være han blev bange for alt det bang den dag han ville have været ude

Anmeld

3. januar 2011

Low

Baagøe skriver:

Nej, men debatter kan jo sagtens udvikle sig forskelligt og nu faldt snakken lige på det

Især når der ikke sker noget . Så er det meget naturligt at den udvikler sig

Anmeld

3. januar 2011

lucas<3

chelleb skriver:

har hun født har kigget hver dag nu og sys da snart ham benjamin godt må komme ud men kan os være han blev bange for alt det bang den dag han ville have været ude

hun har ikke født endnu.. hun skulle være på fg klokken 11 idag. de skulle hvis tage nogle blodprøver og urinprøver for om se om hun havde fået svangerskabsforgiftning

Anmeld

3. januar 2011

ønskerbaby

luppe-laban skriver:

hun har ikke født endnu.. hun skulle være på fg klokken 11 idag. de skulle hvis tage nogle blodprøver og urinprøver for om se om hun havde fået svangerskabsforgiftning

håber snart hun føder det har været nogle lange dage nu

Anmeld

3. januar 2011

Pige2009

Low skriver:

Især når der ikke sker noget . Så er det meget naturligt at den udvikler sig

Nemlig! Tak... Håber snart der kommer gang i sagerne

Anmeld

3. januar 2011

Gaia

jeg hepper alt hvad heppes kan og så håber jeg hun trods den lange opstart får en fantastisk fødsel. pøj pøj

Anmeld

3. januar 2011

Alberts/

Christina bliver sat igang klokken 13

Anmeld

3. januar 2011

malenecl

Alberts/ skriver:

Christina bliver sat igang klokken 13

Åh hvor godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.