hep på 281210

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Alberts/

Baagøe skriver:

Jeg er meget enig med dig Jeg var selv 4 cm åben, da jeg var 42+0, og der gjorde de ikke noget

men altså ved ikke hvad man gør da jeg selv fødte 39+6, men syntes bare det var vildt at gå med så kraftige veer i såå lang tid, men som sagt ved ikke så meget som sådanne ting(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

Pige2009

Alberts/ skriver:

men altså ved ikke hvad man gør da jeg selv fødte 39+6, men syntes bare det var vildt at gå med så kraftige veer i såå lang tid, men som sagt ved ikke så meget som sådanne ting(;

Nu kender vi jo hverken til veernes styrke eller Christinas smertetærskel, men jeg er overbevist om, at veerne ikke er særlig kraftige, da de på FG ellers ville gøre alt for at sætte hendes fødsel i gang

Anmeld

2. januar 2011

Alberts/

Baagøe skriver:

Nu kender vi jo hverken til veernes styrke eller Christinas smertetærskel, men jeg er overbevist om, at veerne ikke er særlig kraftige, da de på FG ellers ville gøre alt for at sætte hendes fødsel i gang

men hun er 2 cm åben og de ville vist først gøre det når hun var 4 cm, hun er der oppe nu, så får vi at se hvad de siger(;

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

Alberts/ skriver:

men hun er 2 cm åben og de ville vist først gøre det når hun var 4 cm, hun er der oppe nu, så får vi at se hvad de siger(;

Ja, jeg så godt, at hun var 2 cm, men det er nu heller ikke meget. Jeg havde åbnet mig 4 cm uden at mærke så meget som en minimal menssmerte Som sagt er vores smertetærskel meget forskellig.

Anmeld

2. januar 2011

Hvem?

Alberts/ skriver:

Jeg tror faktisk jeg har mødt hende heroppe - jeg fødte selv i Torsdags.

Men hvis hun kun er 2 cm åben vil de ikke gøre noget endnu, da hun ikke er i aktiv fødsel, her i Viborg siger de at man skal være mindst. 3 cm åben og enten vandet ska være gået eller have regelmæssige veer.

Men hun har ikke født endnu?

Anmeld

2. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Det skal du ikke sige. For man kan nå at udrette rigtig meget mellem veerne Der er jo ingen smerter... Men hvis der ikke er lang tid mellem hver ve, så tror jeg heller ikke på, at særlig mange er i stand til at ordne vasketøj

det jo rigtigt nok :p

MEN jeg ville edermame ikke kaste mig ud i at vaske tøj hvis jeg havde kraftige veer, som der jo siges at hun har (;

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

Maggieh skriver:

det jo rigtigt nok :p

MEN jeg ville edermame ikke kaste mig ud i at vaske tøj hvis jeg havde kraftige veer, som der jo siges at hun har (;

Spørgsmålet er jo om de veer er så kraftige Men jeg håber da snart hun føder...

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

SanneBoe skriver:

Jeg tror faktisk jeg har mødt hende heroppe - jeg fødte selv i Torsdags.

Men hvis hun kun er 2 cm åben vil de ikke gøre noget endnu, da hun ikke er i aktiv fødsel, her i Viborg siger de at man skal være mindst. 3 cm åben og enten vandet ska være gået eller have regelmæssige veer.

Men hun har ikke født endnu?

Nej, han lader vente på sig

Anmeld

2. januar 2011

Magsen

Baagøe skriver:

Spørgsmålet er jo om de veer er så kraftige Men jeg håber da snart hun føder...

ja det jo det jeg tænker

og hvis hun havde KRAFTIGE veer så ville hun enten være mere åbnet eller også så havde de gjort noget ved det

Anmeld

2. januar 2011

JuelZ

uanset kraftige veer eller ej.. så håber vi alle at det snart lykkedes christina at få sin lille dreng ud !

Hep Hep Heeeep Christina
Kom så Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.