Isabellas vej til verden - fuld udgave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Sakris

Lou87 skriver:

SUPER misundelig på din fødsel :-)
Og SUPER fin lille pige..
Hun ser ikk særlig stor ud - lignede lidt min pige, hvor stor & lang var hun hvis man må spørge ?

TILLYKKE MED HENDE KRAMMER

Tak

Nej hun er ikke så stor, selvom jeg faktisk gik tiden ud. Hun var 49cm og vejede 2600g. Da vi havde sundhedsplejersken på besøg igår, havde hun taget 100 g på og vokset 1 cm på en uge. Så det er rigtig fint :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Sakris

Sofia skriver:

Hvor har jeg glædet mig til din fødselsberetning. Det lyder som en rigtig god fødsel, om end der gik noget tid inden du følte det gik "rigtigt" igang. Jeres lille pige er så yndig, jeg er især helt vild med billede nummer to Velkommen til verden lille Isabella, et julemirakel

Ih tusind tak, hvor er du sød

Især her hvor jeg har fået fødslen en smule på afstand, var det en god oplevelse. Og især det øjeblik hvor det er overstået!

Nu er vi også kommet på den rigtige side af nytåret for dig. Tænk at du er i 3. trimester. Synes det er vildt som tiden går!

Anmeld

4. januar 2011

Sakris

Najsen86 skriver:

hvor er hun bare skøn den lille

Mange tak

Anmeld

5. januar 2011

Lou87

Sakris skriver:

Tak

Nej hun er ikke så stor, selvom jeg faktisk gik tiden ud. Hun var 49cm og vejede 2600g. Da vi havde sundhedsplejersken på besøg igår, havde hun taget 100 g på og vokset 1 cm på en uge. Så det er rigtig fint :-)

Okay...

Synes nok hun lignede lidt min lille pige.. min var nemlig 48 cm og 2650 g

Og ja det er da super fint det går den rigtige vej.. min pige tabte 200 g efter fødslen men tog så heldigvis fint på herefter.

Anmeld

6. januar 2011

chun

IH, hvor er hun fin og dejlig

Og en rigtig dejlig FB du har skrevet. Jeg har termin om ni dage med min nr 5 baby, så trænger til at læse om en go` fødsel, da jeg er noget nervøs for at føde. Og sikke noget pjat når jeg har gjort det 4 gange før, men det hjælper ik`

STORT STORT tillykke med jeres fine prinsesse

Vh Charlotte

Anmeld

6. januar 2011

businesstigger

Stort tillykke med hende! Har helt misset dit indlæg da jeg har været travlt optaget af selv at føde før tiden Men hvor ser hun bare dejlig ud!

Anmeld

13. januar 2011

Sakris

Lou87 skriver:

Okay...

Synes nok hun lignede lidt min lille pige.. min var nemlig 48 cm og 2650 g

Og ja det er da super fint det går den rigtige vej.. min pige tabte 200 g efter fødslen men tog så heldigvis fint på herefter.

Ja det var godt nok ikke meget fra. Fødte du så før tid, eller fik du også bare en lille nus til tiden?

Din datter ser da iøvrigt bare for sød ud på dit profilbillede :-)

Anmeld

13. januar 2011

Sakris

chun skriver:

IH, hvor er hun fin og dejlig

Og en rigtig dejlig FB du har skrevet. Jeg har termin om ni dage med min nr 5 baby, så trænger til at læse om en go` fødsel, da jeg er noget nervøs for at føde. Og sikke noget pjat når jeg har gjort det 4 gange før, men det hjælper ik`

STORT STORT tillykke med jeres fine prinsesse

Vh Charlotte

Tusind Tak, det synes jeg jo også bare som mor

Ej hvor spændende. Og sikke et overskud med 5 børn  Det var da dejligt hvis den kunne bruges som lidt beroligende læsning. Har du haft komplikationer under nogle af de andre fødsler?

Synes at min egen fødsel bliver bedre og mere overskuelig, jo mere afstand jeg får fra den.

Kan se du har fået en smuk lille Oline. Tillykke med hende, og det ser jo ud til din fødsel oven i købet gik upåklageligt? Ihvertfald mange gange tillykke :-)

Anmeld

13. januar 2011

Sakris

businesstigger skriver:

Stort tillykke med hende! Har helt misset dit indlæg da jeg har været travlt optaget af selv at føde før tiden Men hvor ser hun bare dejlig ud!

Tusind Tak. Og ihvertfald også tillykke med din lille David Alexander ser ud til at være en stolt storebror:-D Har ikke haft så meget tid til at være herinde, så ser stadig frem til at læse din fødselsberetning når jeg har lidt tid igen

Anmeld

13. januar 2011

Lou87

Sakris skriver:

Ja det var godt nok ikke meget fra. Fødte du så før tid, eller fik du også bare en lille nus til tiden?

Din datter ser da iøvrigt bare for sød ud på dit profilbillede :-)

Nej jeg blev sat i gang da jeg var 36+2 .. så knapt en måned før tid.
De havde ikk tydelige beviser, men anelser om svangerskabsforgiftning, så de turde ikke vente...
Så hun havde nok været "normal" str hvis jeg var gået tiden ud

Tusind tak - elsker også bare det frække smil hun har
Har i øvrigt li lagt nye billeder op af hende i mit album hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.