Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Stort tillykke herfra... smuk smuk lille pige
Stort tillykke herfra... smuk smuk lille pige
Tak... Jeg er også bare helt og aldeles forelsket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nókkvadis skriver: hej tillykke med det hvor ser hun bare mega skøn ud jeres lille prinsesse
hej tillykke med det
hvor ser hun bare mega skøn ud jeres lille prinsesse
Tusind tak. Hun er også bare skøn!
rikkekrogh skriver: Nøøøøj hvor er hun lækker... stort tillykke - og sikke en misundelsesværdig fødsel!
Nøøøøj hvor er hun lækker... stort tillykke - og sikke en misundelsesværdig fødsel!
Tak... Ja ved ikke om jeg kunne have holdt til mere ved fødslen, men man kan jo blive overrasket over hvad ens krop er i stand til!
Tulle28 skriver: Tillykke med dit lille vidunder og din nye titel som MOAR, det lyder som om du har haft en rigtig god fødsel og hvor ser hun dejlig ud Knus Tulle
Tillykke med dit lille vidunder og din nye titel som MOAR, det lyder som om du har haft en rigtig god fødsel og hvor ser hun dejlig ud
Knus Tulle
Tusind tak... Det er bestemt også en titel der er værd at vente på
BechHannibal skriver: Hej Sarah, fik da lige et kæmpe chok da jeg fik øje på dit indlægDu/i ønskes herfra et kæmpe stort tillykke med jeres lille helt igennem bedårende engel - Isabella TILLYKKEOg hvor er der godt at hører din fødsel gik så godt!!Jeg fik min kæreste til at læse højt for mig, da jeg selv ligger med lidt plukveer, håber dog ikke hun melder sin ankomst alleredeDu skriver ikke hvor stor hun var ved fødslen? hun ser simpelthen så lille og fin ud
Hej Sarah, fik da lige et kæmpe chok da jeg fik øje på dit indlægDu/i ønskes herfra et kæmpe stort tillykke med jeres lille helt igennem bedårende engel - Isabella TILLYKKEOg hvor er der godt at hører din fødsel gik så godt!!Jeg fik min kæreste til at læse højt for mig, da jeg selv ligger med lidt plukveer, håber dog ikke hun melder sin ankomst alleredeDu skriver ikke hvor stor hun var ved fødslen? hun ser simpelthen så lille og fin ud
Tak søde. Håber da bestemt din lille pige venter nogle uger med at komme ud Hvordan går det idag? Jeg havde også sådan et par dage med plukkeveer, hvor jeg bare måtte ligge. Så var de første 12 timer helt i tvivl om fødslen var gået igang!
Hun var/er 49 cm lang og vejer 2600g. Så ikke særlig stor, men hold da op en appetit hun har
Alberts/ skriver: dejlig FB n'øj hvor er hun dog bare smuk! dejlig pige i har fået jer
dejlig FB
n'øj hvor er hun dog bare smuk! dejlig pige i har fået jer
Tusind tak Vi er ihvertfald også to meget stolte forældre
KÆMPE stort tillykke med lillepigen!
Hvor er hun dog bare SKØN!
Dejligt at det hele gik rigtig godt, og fantastisk at du nu har titlen "mor!"
VNB skriver: KÆMPE stort tillykke med lillepigen! Hvor er hun dog bare SKØN! Dejligt at det hele gik rigtig godt, og fantastisk at du nu har titlen "mor!"
Tusind tak. Ja tænkt vi nåede decembers ende Går alt godt med jeres lille decemberdreng?
Tillykke,-hvor har du klaret det flot
Sakris skriver: Tak
Tak
Velbekomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128