Isabellas vej til verden - fuld udgave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

Tulle28

Tillykke med dit lille vidunder og din nye titel som MOAR, det lyder som om du har haft en rigtig god fødsel og hvor ser hun dejlig ud

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Sakris

louiseandersen85 skriver:

ihh hvor fint, og hold da op hvor lyder det som en god fødsel, godt du blev hjemme og fik sådan en dejlig overraskelse a fødslen var så tæt på.

KÆMPE TILLYKKE..

Tusind tak. Jeg kan næsten heller ikke selv forestille mig det bedre (smerterne taget i betragtning. Men det var jo ligesom en del af det der følger med).

Havde også bare en rigtig god og blid jordemoder, hvilket jo også er en vigtig del.

Anmeld

30. december 2010

BechHannibal

Hej Sarah, fik da lige et kæmpe chok da jeg fik øje på dit indlæg

Du/i ønskes herfra et kæmpe stort tillykke med jeres lille helt igennem bedårende engel - Isabella TILLYKKE

Og hvor er der godt at hører din fødsel gik så godt!!

Jeg fik min kæreste til at læse højt for mig, da jeg selv ligger med lidt plukveer, håber dog ikke hun melder sin ankomst allerede

Du skriver ikke hvor stor hun var ved fødslen? hun ser simpelthen så lille og fin ud

Anmeld

30. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Ej.....kunne da slet ikke lige holde tårerne tilbage. HVOR ER HUN BARE FIN!!!!!!!! EN RIGTIGT LILLE PRINSESSE! Hvor er det bare en fin beretning du har skrevet. Man føler jo næsten man var med. Du lyder til at have klaret det SÅ fint! Kunne ikke lade være med at grine af, at du efter sigende ikke har haft lyst til at komme op på briksen. Et værre bakseren frem og tilbage der. 

I hvert fald STORT tillykke med jeres smukke datter!

Stort kram 

Tusind tak søde

og ja, et værre bakseri! og ikke mindst, man skulle ligge på ryggen! Det kan jeg stadig ikke forene mig med som naturligt, tyngdekraften taget i betragtning! hehe...

Anmeld

30. december 2010

Sakris

piadas skriver:

Sikke da en dejlig FB! Sådan vil jeg også have det - det gik da også pænt stærkt til sidst!

Stort tillykke - hvor ser hun dejlig ud!

Tusind tak... Ja 38 min på hospitalet. Det var skisme en glædelig overraskelse, selvom det var lige ved at gå udover chancerne for at jeg kunne få en vandfødsel. Og det kan ihvertfald anbefales!

Anmeld

30. december 2010

Sakris

merichs skriver:

En smuk lille pige i har fået  Stort tillykke med hende.

Mange tak

Anmeld

30. december 2010

Sakris

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke med jeres prinsesse

Tusind tak

Anmeld

30. december 2010

Alberts/

dejlig FB

n'øj hvor er hun  dog bare smuk! dejlig pige i har fået jer

Anmeld

30. december 2010

Sakris

Baagøe skriver:

Hvor skønt Stort tillykke med hende

Tak

Anmeld

30. december 2010

mamalicious

TILLYKKE !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.