Fra et til to måltider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Vial

nutche skriver:

synes det lyder helt fint. en natdragt med fødder, kan evt. hindre at han kradser sig om natten. du skal endelig holde fast ved ude søvnen hvis den fungere. har bare hørt at de ikke må sove ude hvis det er under 10 graders frost. locobase repair er det fedeste du kan få til ham, men hos mig har den aldrig fungeret, så her bruger jeg decubal bodycreme.

er han i andre former for behandling? (hormon, mixtur eller speciel bade?)

er lige ved at finde ud af om jeg kan skaffe dig en "rumdragt" uden beregning

Hvor er det sødt af dig :-)

Han bruger hormoncreme og svampecreme, da der er gået svamp i noget af det på kinderne. Holder dig lidt igen med det. Synes, det er lidt svært.

Han kradser rigtig meget i hovedbunden og på kinderne. Han ser farlig ud. Han er bare altid så glad og brokker sig aldrig (modsat søster med fin hud og kort lunde..haha - så stor forskel!).

God nat herfra. Må hellere passe sengetiderne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Hvor er det sødt af dig :-)

Han bruger hormoncreme og svampecreme, da der er gået svamp i noget af det på kinderne. Holder dig lidt igen med det. Synes, det er lidt svært.

Han kradser rigtig meget i hovedbunden og på kinderne. Han ser farlig ud. Han er bare altid så glad og brokker sig aldrig (modsat søster med fin hud og kort lunde..haha - så stor forskel!).

God nat herfra. Må hellere passe sengetiderne..

du må sove rigtigt godt

et lille tip til hovedbunden er at bruge neutral balsam, når han alligevel er i bad. det virker på Elian.

små tynde strømper på hænderne kan afhjælpe de mange kradsemærker i ansigtet.... men han tar dem nok af alligevel

skriver hvis det lykkedes mig at skaffe dragten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.