Fra et til to måltider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det havde jeg også tænkt...

De skal bare OGSÅ have mme. Så det bliver en kombi. Problemet der er, at der dårlig er tid til både bad, grød og flaske inden deres lur. Jeg tør dårligt rykke på deres lur. Tænk, hvis de så droppede de 3½ time!!!!

Så skal de måske i stedet i bad om aftenen. Måske en god ide.

Kunne måske gøre sådan:

kl. 7 mme

9.30 Bad, grød og mme

11.00 (eller lidt over) SOVE

1445 Grøntsager, mme

16.00 kort lur og derefter bad.

18.00 mme

1945 Vælling

(okay, hvem orker lige at leve sig ind i den komplicerede dagsplan..hahaha)

Eller prøv mos kl. 18...du kan starte med lidt og så sætte portionen op så den til sidst kan erstatte vællingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Det havde jeg også tænkt...

De skal bare OGSÅ have mme. Så det bliver en kombi. Problemet der er, at der dårlig er tid til både bad, grød og flaske inden deres lur. Jeg tør dårligt rykke på deres lur. Tænk, hvis de så droppede de 3½ time!!!!

Så skal de måske i stedet i bad om aftenen. Måske en god ide.

Kunne måske gøre sådan:

kl. 7 mme

9.30 Bad, grød og mme

11.00 (eller lidt over) SOVE

1445 Grøntsager, mme

16.00 kort lur og derefter bad.

18.00 mme

1945 Vælling

(okay, hvem orker lige at leve sig ind i den komplicerede dagsplan..hahaha)

hov... tænker lige på, om du bader dem hver aften? for så kunne du da slippe lidt af stressen, ved kun at bade dem hver anden dag

Anmeld

29. december 2010

Lise

Jeg ville give grød kl 10:30, mos kl 18, og vællingen som du gør nu...

Jeg kan sagtens give Casper mad (rugbrød) kl 17 (hvis han sover f.eks. 14-17, det sker ofte), mos/grød/whatever kl 18, og flaske (har også givet ham vælling på dette tidspunkt, men kun med det resultat at han sked om natten) kl 19.. Ved ikke om han tager de hyppige måltider sidst på dagen fordi han spiser lidt af gangen - det er muligt.. Han er IKKE storspisende!

Anmeld

29. december 2010

Vial

dorthemus skriver:

Så du mit svar eller ignorerer du mig bare

Jeg var i gang med laaangt svar til dig.

Kan da ikke ignorere dig - du står jo for ca. 65 pct af alle svar her på baby..hahahaha.

Anmeld

29. december 2010

Vial

Lise skriver:

Jeg ville give grød kl 10:30, mos kl 18, og vællingen som du gør nu...

Jeg kan sagtens give Casper mad (rugbrød) kl 17 (hvis han sover f.eks. 14-17, det sker ofte), mos/grød/whatever kl 18, og flaske (har også givet ham vælling på dette tidspunkt, men kun med det resultat at han sked om natten) kl 19.. Ved ikke om han tager de hyppige måltider sidst på dagen fordi han spiser lidt af gangen - det er muligt.. Han er IKKE storspisende!

Tror jeg vil prøve med grød før deres lur så. Det må være vejen frem.

Anmeld

29. december 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg var i gang med laaangt svar til dig.

Kan da ikke ignorere dig - du står jo for ca. 65 pct af alle svar her på baby..hahahaha.

Hvor ved du det fra? Du er her jo aldrig

Anmeld

29. december 2010

Vial

nutche skriver:

hov... tænker lige på, om du bader dem hver aften? for så kunne du da slippe lidt af stressen, ved kun at bade dem hver anden dag

Jeg bader dem hver dag kl. 9.30. Jeg bliver desværre nødt til at bade hver dag, da min søn har eksem. Det skulle hjælpe at huden bliver våd (og ren) og derefter smøre i fed creme, så det kan jeg ikke rigtig ændre på.

Anmeld

29. december 2010

Vial

dorthemus skriver:

Hvor ved du det fra? Du er her jo aldrig

...man hører folk snakke om det...

...not!

Anmeld

29. december 2010

Vial

dorthemus skriver:

Eller prøv mos kl. 18...du kan starte med lidt og så sætte portionen op så den til sidst kan erstatte vællingen

Ja, de behøves jo ikke de der kæmpe portioner. Måtte jo pludselig nedjustere efter at du fortalte mig, at en portion var ca. 1 dl. UPS!

Anmeld

29. december 2010

Lone Jakobsen

KaMa skriver:

Jeg bader dem hver dag kl. 9.30. Jeg bliver desværre nødt til at bade hver dag, da min søn har eksem. Det skulle hjælpe at huden bliver våd (og ren) og derefter smøre i fed creme, så det kan jeg ikke rigtig ændre på.

åh nu var tråden jo ikke om eksem.... så skal nok lade være med at komme med en masse "gammel husmor råd" men jeg har 2 børn med svær eksem... og de kommer ikke i bad hver dag, kun om sommeren når de sveder meget og deres hud derfor kan blive generet af sveden.

men jeg undskylder lige mit emneskift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.